اخبار سیاسی

منوچهر منطقی برکنار شد ، سرپرست تازه معاونت حمل و نقل وزارت صمت معرفی شد

منوچهر منطقی طی حکمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سمت سرپرستی معاونت حمل و نقل این وزارتخانه برکنار شد. اما وی پس از برکناری از این سمت براساس حکمی دیگر به عنوان مشاور وزیر فعالیت خودرویی خود را در وزارت صمت ادامه خواهد داد.

28 اسفند 1402

خبر خوش برای راهنمایان گردشگری

معاون گردشگری از صدور مصوبه و دستور مؤکد رئیس جمهور برای حل مشکل بیمه راهنمایان گردشگری اطلاع داد. بیمه راهنمایان گردشگری بنا بر اظهارات رئیس انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری ایران، از سال 1401 قطع شده است. سازمان تامین اجتماعی پیش تر علت قطع بیمه راهنمایان...

18 بهمن 1402

آرامگاه نوودویچی؛ خانه ابدی نخبگان علم، هنر و سیاست روسیه

آرامگاه نوودویچی (Novodevichy cemetery) را می توان مشهور ترین و معروفترین آرامگاه موجود روسیه دانست. این آرامگاه دقیقاً در حاشیه ضلع جنوبی صومعه ای با همین نام قرار گرفته است که یکی از زیباترین منطقه ها مورد توجه گردشگران در این شهر محسوب می گردد. این صومعه به...

4 دی 1402

شرایط استخدام طلاب در آموزش و پرورش با بقیه داوطلبان فرق دارد؟ ، راه چاره این وزارتخانه برای جبران کمبود معلم

وزیر آموزش و پرورش گفت که کتاب های درسی در اختیار تمامی استان ها قرار گرفته و سازماندهی نیروی انسانی در مدارس هم به موقع اجرا شده است.

28 شهریور 1402

بحران چین تا چه مقدار ترسناک است؟

پل کروگمن؛ اقتصاددان و مقاله نویس معروف امریکایی است. او در سال 2008 میلادی به خاطر کوشش هایش در زمینه تجزیه و تحلیل چگونگی تاثیر مقیاس های مالی بر الگو های تجاری و مکان انجام فعالیت های مالی مفتخر به دریافت جایزه نوبل اقتصاد گشت. کروگمن نویسنده یا ویراستار...

5 شهریور 1402

حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز معوقات پنج ماهه سال جاری به همراه مستمری مردادماه به حساب افراد تحت پوشش اطلاع داد.

30 مرداد 1402

دهه هشتادی های محله خلیج فارس برای خلق ایده به میدان آمدند

می خواهند با هم و به زبان ساده در گوشه ای از این شهر درندشت فریاد بزنند که بچه ها و نوجوانان شهر و محله مان صاحب ایده و تفکر خلاقانه اند؛ منظورمان بچه های دهه هشتادی اند که اگر مجال و فرصتی برای حضور در جامعه بیابند همه را شگفت زده خواهند کرد.

9 اردیبهشت 1402

تمام کسانی که ثبت نام نموده اند خودرو می گیرند!

وزیر صمت با تشریح اقدامات صورت گرفته در سال 1401 و برنامه های سال تازه اعلام کرد: در امسال هدف فراوری خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا به تمام کسانی که ثبت نام نموده اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

14 فروردین 1402

تدارک برنامه های مشترک ایران و ترکمنستان برای آیین نوروز

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تدارک برنامه های مشترک ایران و ترکمنستان برای آیین نوروز صورت پذیرفت.

27 بهمن 1401

دو تابلوی نقاشی ربوده شده به لهستان بازگردانده شدند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر شده، دو تابلوی نقاشی ربوده شده به لهستان بازگردانده شدند.

12 بهمن 1401

استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با بیان اینکه دولت همه کوشش خود را بکار گرفت تا لایحه بودجه واقع بینانه تدوین گردد، پرهیز از تورم زایی را محوری ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده مطرح نمود

8 دی 1401

ایلان ماسک چگونه در توییتر تسلیم شد؟

به این ترتیب دوره کوتاه مدت، اما پر از جنجال ماسک در توییتر به انتها می رسد و باید دید جانشین او چه کسی خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که ماسک همچنان مالک توییتر است و نباید توقع داشت که بر سیاست های آینده این شبکه اجتماعی تاثیرگذار نباشد.

6 دی 1401

راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور فردا /آدینه/ در بیش از 50 نقطه جمعیتی این استان برگزار خواهد شد.

13 آبان 1401

38 درصد از آلودگی هوای مرکز سهم حمل و نقل است، مهاجرت پذیری معکوس تهدیدی برای شهر

نجفى گفت:38 درصد از آلودگی هوای مرکز سهم حمل و نقل است بنابر این ضرورت دارد علاوه بر افزایش این ناوگان برای نوسازی آن نیز کوشش گردد.

9 آبان 1401

چه کسانی رئیسی را در نیویورک همراهی می نمایند؟

چهار نفر از مقامات دولتی و مجلسی رئیس جمهور را در سفر به نیویورک همراهی می نمایند.

30 شهریور 1401

با برترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید

جاذبه گردشگری کوش آداسی به یک یا دو مورد ختم نشده و بسیاری از تفریحات متنوع و هیجان انگیز جهان در این شهر وجود دارد. کوش آداسی یکی از شهرهای پر مسافر ترکیه است که به علت سواحل زیبا و آب و هوای خوبی که دارد، سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی را جذب می...

11 شهریور 1401

توصیف جالب آسوشیتدپرس از ملاقات ایران و آمریکا در جام جهانی

آسوشیتدپرس در گزارشی به جام جهانی پیش رو پرداخت و از ملاقات ایران و آمریکا به عنوان مادر تمام بازی ها یاد کرد

19 مرداد 1401

گردشگری ورزشی در برزیل ، یک ظرفیت مهم در کشور فوتبال

در این مطلب خبرنگاران ، از صنعت گردشگری ورزشی در برزیل به شما می گوییم تا شما هم ببینید چطور می گردد از پتانسیل های مختلف یک کشور برای رونق دادن به صنعت گردشگری استفاده کرد.

13 مرداد 1401

مستربلیط، از رزرو هتل تا سفر به تهران

شهر تهران، کلان شهر لوکس و مدرن و مرکز سیاسی، اجتماعی و تجاری کشورمان ایران است. تهران از زمان حکومت قاجار به عنوان مرکز سیاسی ایران انتخاب شد. این روزها این شهر بیش از 13 میلیون نفر جمعیت دارد و دومین شهر پرجمعیت خاورمیانه محسوب می گردد. تهران از نظر تنوع...

1 مرداد 1401

بایرامف: آذربایجان آماده توسعه همه جانبه روابط با ایران است

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اکنون ایران و جمهوری آذربایجان می توانند به سمت توسعه هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه حرکت نمایند.

22 تیر 1401
تعداد: (239)