اخبار مجلس

حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز معوقات پنج ماهه سال جاری به همراه مستمری مردادماه به حساب افراد تحت پوشش اطلاع داد.

30 مرداد 1402

استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با بیان اینکه دولت همه کوشش خود را بکار گرفت تا لایحه بودجه واقع بینانه تدوین گردد، پرهیز از تورم زایی را محوری ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده مطرح نمود

8 دی 1401

38 درصد از آلودگی هوای مرکز سهم حمل و نقل است، مهاجرت پذیری معکوس تهدیدی برای شهر

نجفى گفت:38 درصد از آلودگی هوای مرکز سهم حمل و نقل است بنابر این ضرورت دارد علاوه بر افزایش این ناوگان برای نوسازی آن نیز کوشش گردد.

9 آبان 1401

نماینده مهریز: افزایش 10 درصدی دستمزد کارگران دولت ناچیز است

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری، افزایش 10 درصدی دستمزد کارگران دولت را برخلاف قانون دانستند.

7 تیر 1401

مدیران تمام تلاش خود را برای حضور همه دانش آموزان در مدارس به کار گیرند

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان ها گفت: ضروری است مدیران تمام تلاش خود را در جهت زمینه سازی و بسترسازی لازم برای حضور همه دانش آموزان در مدارس از چهاردهم فروردین به کار گیرند.

7 خرداد 1401

سیر نزولی آمار های کرونایی در استان تهران

استاندار تهران با تاکید بر لزوم ترغیب و تشویق شهروندان برای تزریق دز دوم و سوم واکسن از سیر نزولی آمار های کرونایی در استان تهران اطلاع داد.

5 خرداد 1401

تیم مذاکره کننده دولت در مذاکرات هسته ای با قدرت پیش می فرایند

تهران (پانا) - رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت در مذاکرات هسته ای دولت آقای رئیسی و تیم مذاکره نماینده با قدرت پیش می فرایند و مذاکره می نمایند.

4 اردیبهشت 1401

واگذاری تراکتور، به نام هوادار به کام نماینده!

در حالی که هواداران تراکتور نگران آینده و فرایند واگذاری تیم مورد علاقه شان هستند اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این ماجرای برای مطرح کردن خودشان استفاده کرده اند.

3 اسفند 1400

شروع طرح جهش ملی مسکن در لرستان

جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار لرستان و با موضوع اجرای طرح جهش ملی مسکن در لرستان برگزار گردید.

8 بهمن 1400

آنالیز لایحه بودجه و ارائه پیشنهاد تبصره های نو برای لایحه بودجه 1401 از سوی استان ها

تهران (پانا) - معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه ای به استان ها از ادارات کل آموزش و پرورش درخواست کرد تا ضمن آنالیز لایحه بودجه 1401 پیشنهادهای خود را در قالب تبصره های الحاقی نو ارائه نمایند.

3 آذر 1400

انتقاد تند نماینده مجلس از وزیر بهداشت

صحبت های امروز صبح وزیر بهداشت درباره وجود 400 تخت خالی در سیستان و بلوچستان واکنش های زیادی در پی داشت. مشخص الدین سعیدی نماینده چابهار یکی از منتقدان جدی صحبت های نمکی بود.

19 مرداد 1400

کاهش ازدواج تهرانی ها در سال 99

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به افزایش چهار درصدی ازدواج در کشور طی سال 99 گفت: علیرغم افزایش ازدواج در کشور، اما استان هایی هم هستند که طی سال 99 با کاهش ازدواج و یا رشد منفی ازدواج روبرو بودند که از جمله این استان ها تهران...

14 مرداد 1400

راه آهن سراسری ایران ثبت جهانی شد

جهل وچهارمین اجلاس کمیته میراث دنیای یونسکو که پس از یک سال وقفه به علت همه گیری کرونا در دنیا این بار به میزبانی چین، (کشوری که نخستین نشانه های انتشار ویروس کرونا در دنیا از آن سربرآورد) در حال برگزاری است در جلسه عصر امروز پرونده خط راه آهن سراسری ایران...

10 مرداد 1400

عراقچی: لغو همه تحریم ها در یک مرحله و راستی آزمایی تنها راه است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه فهرست تحریم های ضدایرانی را که آمریکا برای بازگشت به برجام باید یکباره لغو کند بیش از 1500 تحریم، شامل تحریم های موضوعی، افراد و مؤسسات برشمرد.

13 اردیبهشت 1400

فرمانده کل ارتش با رئیس مجلس دیدار کرد

امیر سرلشکر موسوی و امیر دریادار سیاری به همراه هیئت پارلمانی ارتش، با رئیس مجلس دیدار و گفتگو کردند.

22 بهمن 1399

انتخابات ریاست جمهوری طی 2 روز برگزار می گردد؟

خبرنگاران : رئیس ستاد انتخابات کشور از احتمال 2 روزه شدن انتخابات ریاست جمهوری اطلاع داد و گفت: ما این پیشنهاد را می دهیم و اجرایی شدن آن منوط به موافقت شورای نگهبان و تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

1 دی 1399

لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت که شهرداری باید سناریوهای مختلفی برای اداره شهر در شیوع کرونا داشته باشد.

15 خرداد 1399

از 23 فروردین صرفا مشاغل غیر پرریسک در تهران مجاز به فعالیت اند

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه طرح فاصله گذاری هوشمند، جزییات جدید فعالیت های صنفی را برای اطلاع رسانی به عموم مردم منتشر کرد.

11 خرداد 1399

خبرنگاران طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تا خاتمه فروردین ادامه دارد

تهران- خبرنگاران- کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای اعلام کرد که اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا (فاصله گذاری اجتماعی) تا پایان فروردین امسال ادامه دارد.

9 خرداد 1399

تکلیف شرکت سوخت هسته ای برای توسعه و تسریع در طرح های مواد معدنی و کیک زرد

اعضای کمسیون تلفیق در مصوبه ای درراستای حمایت از بیانیه دولت در اجرای گام پنجم شرکت مادر تخصصی سوخت هسته ای را مکلف به توسعه و تسریع در اجرای طرح های مواد معدنی و محصولات جانبی به ویژه کیک زرد کردند.

8 اسفند 1398
تعداد: (29)