شروع طرح جهش ملی مسکن در لرستان

به گزارش وبلاگ خوراکی، جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار لرستان و با موضوع اجرای طرح جهش ملی مسکن در لرستان برگزار گردید.

شروع طرح جهش ملی مسکن در لرستان

به گزارش وبلاگ خوراکی از خرم آباد، زیویار،استاندار لرستان در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای طرح جهش ملی مسکن گفت:با توجه به اهمیت طرح جهش ملی مسکن و تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری دولت سیزدهم در تهیه مسکن در سطح کشور، پیرو مصوبات جلسه قبلی به فرمانداران محول شده بود تا زمین های مازاد دستگاه های اجرایی را در شهرستان های مختلف احصاء نمایند که در این جلسه گزارش مذکور به وسیله مدیر کل راه و شهرسازی استان ارائه شد و بر همین اساس، زمین های مازاد مربوط به چند دانشگاه واقع در مجموعه دانشگاهی کمالوند پس از بحث و گفتگو با حضور مدیران دستگاه های اجرایی به این موضوع اختصاص یافت.

وی گفت: در این جلسه بنا شد وسعت لازم و استاندارد فضای دانشگاه رعایت شده و از زمین های مازاد آن با اولویت تهیه مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه و مجموعه های مرتبط با دانشگاه لرستان به منظور اجرای طرح جهش ملی مسکن استفاده گردد.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی به مجموعه دانشگاهی کمالوند بجای کمیت آن گفت: مساحت مجموعه دانشگاهی کمالوند لرستان در حال حاضر 218 هکتار است که بخشی از فضای مازاد آن به موضوع طرح جهش ملی مسکن اختصاص می یابد.

زیویار در سرانجام گفت: در این جلسه بعلاوه به موضوع اختلاف برخی از پیمانکاران ستاد اجرایی و شهرداری ها در خصوصی طولانی شدن زمان صدور پروانه ساخت، رسیدگی شد و شهرداری ها مکلف شدند که در اسرع وقت نسبت به صدور پروانه ها اقدام تا متقاضیان دچار ضرر و زیان نشوند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع طرح جهش ملی مسکن در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح جهش ملی مسکن در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید