اخبار و رویدادها

در این شهر آدمها دهان ندارند!

شهریئری دارای سنگ های برافراشته و سنگ نگاره های زیادی است که با گذشت زمان فرسوده شده و سبب شده آسیب زیادی به این بازماندهای باستانی وارد شود

29 فروردین 1403

منوچهر منطقی برکنار شد ، سرپرست تازه معاونت حمل و نقل وزارت صمت معرفی شد

منوچهر منطقی طی حکمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سمت سرپرستی معاونت حمل و نقل این وزارتخانه برکنار شد. اما وی پس از برکناری از این سمت براساس حکمی دیگر به عنوان مشاور وزیر فعالیت خودرویی خود را در وزارت صمت ادامه خواهد داد.

28 اسفند 1402

14 مدل مجذوب کننده از انواع سبک آرایش دخترانه برای مناسبت های مختلف

آرایش یک راه عالی برای برجسته کردن زیبایی های ظاهری شما است. خوشبختانه با استفاده از انواع سبک آرایش دخترانه، شما می توانید آن را خیلی ملایم مثل آرایش طبیعی یا غلیظ مثل آرایش عربی انجام دهید. امتحان کردن مدل های مختلف آرایش دخترانه به شما یاری می نماید...

17 اسفند 1402

واتساپ بروزرسانی داد!

این گزینه ها شامل لیست های بولت دار، لیست های شماره دار، نقل قول و کد درون خطی می گردد.

3 اسفند 1402

خبر خوش برای راهنمایان گردشگری

معاون گردشگری از صدور مصوبه و دستور مؤکد رئیس جمهور برای حل مشکل بیمه راهنمایان گردشگری اطلاع داد. بیمه راهنمایان گردشگری بنا بر اظهارات رئیس انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری ایران، از سال 1401 قطع شده است. سازمان تامین اجتماعی پیش تر علت قطع بیمه راهنمایان...

18 بهمن 1402

نقد فیلم انجمن برف؛ مرگ در کنار دوستان

فیلم انجمن برف (Society of the Snow) جدال قهرمانانش با طبیعت وحشی اطراف را به شکل جنگی تمام عیار با دشمنی قدرتمند تصویر نموده است. گویی در این سو عده ای مبارز و سرباز متعلق به دسته ای از نظامیان قرار دارند که باید تا پای مرگ مبارزه نمایند و در سوی دیگر دشمنی تا دندان...

2 بهمن 1402

آرامگاه نوودویچی؛ خانه ابدی نخبگان علم، هنر و سیاست روسیه

آرامگاه نوودویچی (Novodevichy cemetery) را می توان مشهور ترین و معروفترین آرامگاه موجود روسیه دانست. این آرامگاه دقیقاً در حاشیه ضلع جنوبی صومعه ای با همین نام قرار گرفته است که یکی از زیباترین منطقه ها مورد توجه گردشگران در این شهر محسوب می گردد. این صومعه به...

4 دی 1402

محمدرضا گروسی:اگر بخواهیم در جهان به نقطه ای برسیم، رباتیک و هوش مصنوعی باید مورد توجه قرار گیرد

در حاشیه اختتامیه دهمین دوره مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران، محمدرضا گروسی حضور پیدا کرد.

3 آذر 1402

شرایط استخدام طلاب در آموزش و پرورش با بقیه داوطلبان فرق دارد؟ ، راه چاره این وزارتخانه برای جبران کمبود معلم

وزیر آموزش و پرورش گفت که کتاب های درسی در اختیار تمامی استان ها قرار گرفته و سازماندهی نیروی انسانی در مدارس هم به موقع اجرا شده است.

28 شهریور 1402

بحران چین تا چه مقدار ترسناک است؟

پل کروگمن؛ اقتصاددان و مقاله نویس معروف امریکایی است. او در سال 2008 میلادی به خاطر کوشش هایش در زمینه تجزیه و تحلیل چگونگی تاثیر مقیاس های مالی بر الگو های تجاری و مکان انجام فعالیت های مالی مفتخر به دریافت جایزه نوبل اقتصاد گشت. کروگمن نویسنده یا ویراستار...

5 شهریور 1402

حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز معوقات پنج ماهه سال جاری به همراه مستمری مردادماه به حساب افراد تحت پوشش اطلاع داد.

30 مرداد 1402

اژدهای منقرض شده به طبیعت بازگشت!، عکس

در یک چرخش قابل توجه وقایع، گونه ای از مارمولک که گمان می رفت منقرض شده است در استرالیا دوباره کشف شده است که امیدی را برای حافظان محیط زیست و دانشمندان به ارمغان می آورد.

11 مرداد 1402

بچه هایی که با دُم به جهان می آیند؛ عضو بجامانده از تاریخ یا نقص مادرزادی؟

بعضی از نوزادان با چیزی شبیه به دم به جهان می آیند. امری که به لحاظ علمی مشاهده شده است، اما نه شاید به دلیلی که شما فکر کنید.

6 تیر 1402

پیشنهاد 18میلیاردی پرسپولیس به ستاره ها ، درویش حرف آخر را زد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ستاره هایش با مسائل زیادی روبه روست.

30 خرداد 1402

چشمۀ گل 3 شنبه و دانای پیر در شهر باران

خبرنگاران: قصه شهر، قصه شهر هزار ساله ای است که روزگاری مرکز تجاری حکومت صفویان بود و 80 سال پیش راه آهن داشت، شهری که دروازه فرنگ بود.

12 خرداد 1402

بوی گاز در عسلویه ، 10 نفر در بیمارستان

متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل روبرو شدند.

19 اردیبهشت 1402

دهه هشتادی های محله خلیج فارس برای خلق ایده به میدان آمدند

می خواهند با هم و به زبان ساده در گوشه ای از این شهر درندشت فریاد بزنند که بچه ها و نوجوانان شهر و محله مان صاحب ایده و تفکر خلاقانه اند؛ منظورمان بچه های دهه هشتادی اند که اگر مجال و فرصتی برای حضور در جامعه بیابند همه را شگفت زده خواهند کرد.

9 اردیبهشت 1402

قیمت چانگان CS 35 پلاس از سوی سایپا اعلام شد؛ نخستین خودروی وارداتی 1402

روز گذشته و در جریان نشست خبری مدیرعامل سایپا، قیمت چانگان CS35 پلاس به عنوان نخستین خودروی وارداتی کشور اعلام شد. براین اساس، نرخ این کراس اوور جمع وجور چینی معادل یک میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد بود.

27 فروردین 1402

اعتراف علی ضیا به چالشی بزرگ بعد اخراج از تلویزیون!

حالا پس از شش ماه ممنوع الکاری در تلویزیون، علی ضیا ویدئویی منتشر کرده است که در آن در مورد شرایط زندگی اش دست به اعترافاتی جالب می زند.

27 فروردین 1402

نارضایتی انجمن جن گیران از یک فیلم سینمایی درباره جن گیری با بازی راسل کرو

انجمن بین المللی جن گیران در واکنش به فیلم جن گیر پاپ محصول 2023 به کارگردانی جولیوس ایوری و با بازی راسل کرو در نقش کشیش گابریل امورث، این فیلم را غیرقابل اعتماد و از هم گسسته توصیف کرد.

22 فروردین 1402
تعداد: (1026)