اخبار صنعت

منوچهر منطقی برکنار شد ، سرپرست تازه معاونت حمل و نقل وزارت صمت معرفی شد

منوچهر منطقی طی حکمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سمت سرپرستی معاونت حمل و نقل این وزارتخانه برکنار شد. اما وی پس از برکناری از این سمت براساس حکمی دیگر به عنوان مشاور وزیر فعالیت خودرویی خود را در وزارت صمت ادامه خواهد داد.

28 اسفند 1402

14 مدل مجذوب کننده از انواع سبک آرایش دخترانه برای مناسبت های مختلف

آرایش یک راه عالی برای برجسته کردن زیبایی های ظاهری شما است. خوشبختانه با استفاده از انواع سبک آرایش دخترانه، شما می توانید آن را خیلی ملایم مثل آرایش طبیعی یا غلیظ مثل آرایش عربی انجام دهید. امتحان کردن مدل های مختلف آرایش دخترانه به شما یاری می نماید...

17 اسفند 1402

بحران چین تا چه مقدار ترسناک است؟

پل کروگمن؛ اقتصاددان و مقاله نویس معروف امریکایی است. او در سال 2008 میلادی به خاطر کوشش هایش در زمینه تجزیه و تحلیل چگونگی تاثیر مقیاس های مالی بر الگو های تجاری و مکان انجام فعالیت های مالی مفتخر به دریافت جایزه نوبل اقتصاد گشت. کروگمن نویسنده یا ویراستار...

5 شهریور 1402

چشمۀ گل 3 شنبه و دانای پیر در شهر باران

خبرنگاران: قصه شهر، قصه شهر هزار ساله ای است که روزگاری مرکز تجاری حکومت صفویان بود و 80 سال پیش راه آهن داشت، شهری که دروازه فرنگ بود.

12 خرداد 1402

بوی گاز در عسلویه ، 10 نفر در بیمارستان

متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل روبرو شدند.

19 اردیبهشت 1402

دهه هشتادی های محله خلیج فارس برای خلق ایده به میدان آمدند

می خواهند با هم و به زبان ساده در گوشه ای از این شهر درندشت فریاد بزنند که بچه ها و نوجوانان شهر و محله مان صاحب ایده و تفکر خلاقانه اند؛ منظورمان بچه های دهه هشتادی اند که اگر مجال و فرصتی برای حضور در جامعه بیابند همه را شگفت زده خواهند کرد.

9 اردیبهشت 1402

نارضایتی انجمن جن گیران از یک فیلم سینمایی درباره جن گیری با بازی راسل کرو

انجمن بین المللی جن گیران در واکنش به فیلم جن گیر پاپ محصول 2023 به کارگردانی جولیوس ایوری و با بازی راسل کرو در نقش کشیش گابریل امورث، این فیلم را غیرقابل اعتماد و از هم گسسته توصیف کرد.

22 فروردین 1402

تمام کسانی که ثبت نام نموده اند خودرو می گیرند!

وزیر صمت با تشریح اقدامات صورت گرفته در سال 1401 و برنامه های سال تازه اعلام کرد: در امسال هدف فراوری خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا به تمام کسانی که ثبت نام نموده اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

14 فروردین 1402

میوه شب عید از چهارشنبه توزیع می گردد

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرتقال با قیمت حدودا 10 هزار تومان خریداری شده که حداکثر باید با قیمت 14 هزار تومان به توزیع گردد، ادامه داد: سیب نیز با قیمت حدودا هر کیلوگرم 20 هزار تومان خریداری...

22 اسفند 1401

فولاد ایران 1 ، 0 الفیصلی عربستان ، ادامه تاریخ سازی شاگردان نکونام در قاره کهن

تیم فولاد ایران با فزونی مقابل نماینده عربستان راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

5 اسفند 1401

افزایش محسوس دما در کشور طی 5 روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی دو روز آینده در غالب منطقه ها کشور جوی پایدار خواهیم داشت، گفت: همچنین در پنج روز آینده در بیشتر منطقه ها کشور (به ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می دهد.

29 بهمن 1401

پژو با اینسپشن آینده خودروهای برقی را به تصویر کشید ، عکس

زومیت نوشت: اینسپشن، خودرو مفهومی نو پژو، به طراحی آینده نگرانه مزین است و به لطف دو موتور الکتریکی در کمتر از سه ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می رسد.

22 دی 1401

2 طرز تهیه کیک خیس پرتقالی شکلاتی در فر و قابلمه به روش کافی شاپ

کیک پرتقالی شکلاتی با بافت خیس یکی از است. ما در این مطلب از قصد داریم طرز تهیه کیک پرتقالی شکلاتی را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. بعلاوه طرز تهیه کیک پرتقالی شکلاتی خیس در قابلمه و بدون فر را هم آورده ایم تا به هیچ وجه فرصت پختن و لذت بردن از...

19 آذر 1401

یک هکتار جنگل، 70 تن ریزگرد جذب می نماید

یک استاد دانشگاه گفت: نمی توانیم مسائل تغییر اقلیم را حل کنیم، زیرا در سطح جهانی است، اما تمهیداتی می توان انجام داد که اثرات آن را کم کند.

6 آذر 1401

سد سولگان یکی از جاهای دیدنی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس خبرهای واصله، سد سولگان یکی از جاهای دیدنی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

26 آبان 1401

واکنش وزارت خارجه آمریکا به ادعای وال استریت ژورنال

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز سه شنبه در مقاله ای مدعی شد که عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است.

11 آبان 1401

بیش از 6 هزار نفر در فراوری و برداشت گردو در آذربایجان غربی اشتغال دارند

سرپرست معاونت بهبود فراوریات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان اینکه بیش از 6 هزار نفر در زمینه فراوری و برداشت گردو اشتغال دارند، گفت: سال جاری نزدیک به 12 هزار تُن گردو از باغات برداشت می گردد.

12 مهر 1401

برگزاری 5 جشنواره گردشگری کشاورزی در ملایر

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: مهرماه پنج جشنواره گردشگری کشاورزی در شهرستان برگزار می گردد.

6 مهر 1401

زنگبار؛ جزیره سبز و آبی

عبور از کوچه های باریک با نقاشی های رنگارنگ، پیاده روی در ساحل سفید با درختان نارگیل، شنا با دلفین ها، لاک پشت های غول پیکر و گردش در مزرعه های بدون تکنولوژی است که افراد را به سفر به زنگبار ترغیب می کند.

22 شهریور 1401

کابینت انزو چیست؟ [آنالیز مزایا و معایب کابینت انزو]

همواره گفته می گردد که آشپزخانه قلب خانه است؛ این که بتوانید قلب تپنده خانه خود را به برترین نحو، زیبا و مجذوب کننده کنید بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه با این ترفند می توانید انرژی فراوانی را در خانه بگسترانید. یکی از وسایلی که وجود یا عدم وجود آن در آشپزخانه...

19 شهریور 1401
تعداد: (175)