اطلاعات مفید در رابطه با دیزل ژنراتور که روزی احتیاج خواهید داشت!

به گزارش وبلاگ خوراکی، آیا شده تا به حال در حین انجام دادن پروژه مهم و یا فراوری و ساخت یک محصول با قطعی برق روبرو شوید؟ بارها شنیده ایم که قطعی برق شهری چه خسارت های میلیاردی به بعضی از صنایع، کارخانه و یا حتی دارات وارد نموده است. دیزل ژنراتور همان دستگاهی است که با قطع شدن برق ها به سرعت وارد مدار شده و به فراوری برق اضطراری می پردازد. با ژنراتورهای اضطراری صنعتی و خانگی دیگر اطمینان خواهید داشت که صنایع شما همواره برق دارند. با توجه به در دسترس بودن، راه اندازی سریع و به صرفه بودن، این دستگاه ها جزء فناوری های انتخابی و ارزشمند محسوب می گردند.

اطلاعات مفید در رابطه با دیزل ژنراتور که روزی احتیاج خواهید داشت!

یکی از شرکت هایی که به طور بالقوه و قدرتمند، به ارائه خدمات تأمین انواع ژنراتورهای دیزلی و گازی می پردازد، با نیم قرن تجربه با عنوان شرکت میکاپاور فعالیت خود را ادامه داده است و در حقیقت با تکیه بر تجربه و توان علمی و عملی متخصصان در فراوری برق در مقیاس نیروگاهی و صنعتی موفقیت های روز افزونی به دست آورده است.

راهنمای انتخاب دیزل ژنراتور مناسب با کسب و کار

قبل از پاسخ دادن به این سؤال در وهله اول باید با خود بیندیشیم که با خرید دیزل ژنراتور ما در پی تحقق چه اهدافی می باشیم؟ کسب و کار ما چگونه است و به چه مقدار توان دستگاه احتیاجمند است؟ حال یکسری مسائل وجود دارد که با توجه به آن ها می توان ژنراتورهای دیزلی متناسب با احتیاج خود انتخاب کرد:

  1. توجه به برند دستگاه

همواره قبل از خرید، بهتر است که در رابطه با برند دستگاه و بعلاوه مکانی که تصمیم دارید ژنراتور را از آن ها خریداری نمایید یک تحقیقی داشته باشید. این موضوع به شما یاری خواهد نمود که بتوانید دیزل ژنراتور با کیفیت و در عین حال قدرتمند و ارزان خریداری نمایید.

  1. آنالیز مقدار توان ژنراتور

ما با محاسبه بار الکتریکی مصرفی به یک عدد تعیینی دست پیدا خواهیم کرد که توان و قدرت دستگاه را نشان می دهد. اگر به مقدار بار الکتریکی ژنراتورها توجهی نشود، در این صورت دستگاهی نامناسب خریداری نموده که توان آن کمتر از کاری است که ما می خواهیم و در نهایت احتیاجمان را برآورده نخواهد نمود. بعلاوه توان بالا نیز برای ما هزینه های اضافی و مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت.

انتخاب دیزل ژنراتور مناسب با کسب و کار

  1. توجه به نوع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور در انواع مختلف دائمی و اضطراری وجود دارد. علاوه بر آن مقدار آمپر و ولتاژ این دستگاه ها نیز باید تعیین شود که می توانید در این حوزه از کارشناسان یاری بگیرید. کارشناسان با آنالیز محیط کاری و ساختمان، مقدار ولتاژ لازم برای محیط را مقدار گیری می نمایند.

ژنراتور گاز سوز را دقیق تر بشناسیم!

سال هاست که ژنراتور گاز سوز سهم بزرگی از بازار دیزل ژنراتور را به خود اختصاص داده است. اگر در پی یک ابزار پر کاربرد و پر عایدی جهت فراوری برق اضطراری هستید، دیزل ژنراتورهای گاز سوز می توانند پیشنهاد خوبی باشند. ژنراتورهای گازی در نوع سوخت مصرفی با سایر دستگاه ها تفاوت دارند که پاک ترین و ارزان ترین سوخت به آن ها تعلق دارد.

ژنراتورهای گازسوز به سه علت عمده در کشورهای در حال توسعه بیش از هر چیزی استفاده می شوند. این دستگاه ها از منبع تغذیه پاک برخوردار بوده و هیچ آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی نمایند، نسبت به سایر منابع تغذیه ارزان تر بوده و سوخت آن ها در دسترس همگان است و در نهایت نیز به مقدار قابل توجهی کارآمدتر هستند و قدرت بالایی در فراوری برق دارند. بعضی از افراد نیز با صدای بیش از حد دستگاه ها مشکل دارند که باید عرض کنیم، ژنراتور گاز سوز سرو صدای بسیار کمی در حین کار دارد.

عمر مفید دستگاه های دیزل ژنراتور چقدر است؟

برای اینکه بتوانیم در رابطه با عمر مفید ژنراتور ها پاسخی داشته باشیم، در وهله اول باید دو فاکتور مهم، نحوه نگه داری دیزل ژنراتور و سایز دستگاه را در نظر بگیریم. ژنراتورها این قابلیت را دارند که عمری حدود 15.000 ساعت تا حداکثر 50.000 ساعت قبل از سرویس شدن دستگاه داشته باشند. منظور ما از نگه داری صحیح ژنراتور این است که به طور دوره ای به سرویس آن ها بپردازید.

قطعات و اجزای داخلی دستگاه بعد از مدتی استفاده به سرویس دوره ای احتیاج دارند. این نگهداری ها مواردی همانند تعویض روغن، تعویض روغن و فیلتر هوا را شامل می شوند. عواملی همانند صدا، دود، لرزش و بالارفتن مصرف سوخت نشان دهنده زمان فرا رسیدن سرویس دستگاه است. بنابراین اگر می خواهید قبل از سرویس کامل، دیزل ژنراتور 50.000 ساعت کار کند، به این دو فاکتور توجه داشته باشید. نکته دوم نیز در رابطه با سایر ژنراتورها است که بیش از بار و توان مصرفی دستگاه نباید از آن کار بکشید.

اطلاعات مفید در رابطه با ژنراتور بنزینی که مهم هستند!

قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که هر کدام از موتور برق ها مزایای مخصوص به خود را دارند. تجربه ثابت نموده است که یکی از پر هوادار ترین و در عین حال پر کاربرد ترین ژنراتور ها ژنراتور بنزینی هستند. این دستگاه ها با سوخت های بنزینی به فراوری جریان برق یاری می نمایند. بسیاری از امکان شهری در طول روز ساعاتی برق ندارند. شما می توانید از موتور برق بنزینی در مواقعی که هیچ دسترسی به برق ندارید، بهره ببرید. حال برای اینکه بیشترین بهره برداری را از این وسیله داشته باشید، به نکات پایین توجه نمایید:

  • ژنراتور بنزینی را برای روشن ماندن چه دستگاه هایی احتیاج دارید؟ با تعیین کردن این موضوع به خوبی می توانید موتور برق بنزینی تهیه کنید که با ظرفیت دستگاه شما کاملا همخوانی دارد.
  • حتماً شرایط محیطی خود را بسنجید. بعضی از موتور برق های بنزنی به باران و آفتاب حساسیت نشان داده و بعضی دیگر نیز کاملاً مقاوم به عوامل محیطی هستند. با در نظر گرفتن این عوامل محصولی کاربردی با طول عمر بالا می توانید بخرید.
  • گاهی اوقات در بعضی از موتور برق های بنزینی می توان تجهیزاتی را مشاهده کرد که کار کردن با آن ها به مهارت و آموزش احتیاج دارد.

ژنراتور بنزینی بیشتر مناسب چه نوع مکان هایی می باشد؟

ما پیشنهاد می کنیم که ژنراتور بنزینی را بیشتر در مکان هایی با فضای باز مورد استفاده قرار دهید. چرا که این دستگاه ها با فراوری گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن در مکان های بسته می توانند خطراتی در پی داشته باشند. بنابراین لازم است که بنزینی محیط از تهویه خوبی برخوردار باشد.

استفاده از موتور برق بنزینی در فضای باز

جمع بندی نهایی

در صورتی که قصد دارید برای اطمینان از تأمین برق در مواقع قطعی برق شهری از دیزل ژنراتور استفاده نمایید، در نظر گرفتن این نکات می تواند برای خریدی کاربردی و مطمئن به شما یاری کند. شرکت میکاپاور یا سال ها تجربه در حوزه خرید و فروش دیزل های صنعتی و خانگی با بهره گیری از کارشناسان زبده در این حیطه می توانند در انتخاب برترین ژنراتور متناسب با کسب و کارتان به شما یاری نمایند. کیفیت و در عین حال اورجینال بودن دستگاه ها از اهداف ما در حوزه فروش است.

منبع: تجارت نیوز

به "اطلاعات مفید در رابطه با دیزل ژنراتور که روزی احتیاج خواهید داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات مفید در رابطه با دیزل ژنراتور که روزی احتیاج خواهید داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید