همایشها و نمایشگاه ها

منظره ESG برای یک زندگی بهتر برای همه

وعده شرکت ال جی برای آینده و نوآوری برای سیاره و مردم در بخش Better Life for All به طور کامل نمایش داده می گردد.

26 اسفند 1401

تدارک برنامه های مشترک ایران و ترکمنستان برای آیین نوروز

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تدارک برنامه های مشترک ایران و ترکمنستان برای آیین نوروز صورت پذیرفت.

27 بهمن 1401

دو تابلوی نقاشی ربوده شده به لهستان بازگردانده شدند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر شده، دو تابلوی نقاشی ربوده شده به لهستان بازگردانده شدند.

12 بهمن 1401

پژو با اینسپشن آینده خودروهای برقی را به تصویر کشید ، عکس

زومیت نوشت: اینسپشن، خودرو مفهومی نو پژو، به طراحی آینده نگرانه مزین است و به لطف دو موتور الکتریکی در کمتر از سه ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می رسد.

22 دی 1401

راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور فردا /آدینه/ در بیش از 50 نقطه جمعیتی این استان برگزار خواهد شد.

13 آبان 1401

واکنش وزارت خارجه آمریکا به ادعای وال استریت ژورنال

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز سه شنبه در مقاله ای مدعی شد که عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است.

11 آبان 1401

شروع به کار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور محلات

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در محل دائمی نمایشگاه های سنگ نیم ور محلات شروع به کار کرد.

20 مهر 1401

برگزاری نمایشگاهی به مناسبت صدمین سالگرد کشف مقبره توت عنخ آمون

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برگزاری نمایشگاهی به مناسبت صدمین سالگرد کشف مقبره توت عنخ آمون صورت گرفت.

7 شهریور 1401

نحوه رزرو هتل به صورت آنلاین در 3 مرحله

هرآنچه باید درمورد رزرو هتل بدانیداین روزها بسیاری از رزروها اینترنتی انجام می شوند. شما می توانید، پیش از رزرو هتل مناسب برای خود و خانواده تان، از ابزارهای آنلاین بهره ببرید و نرخ اتاق ها و فروشگاه های اطراف هتل را مقایسه کنید و مناسب ترین را برگزینید.

14 مرداد 1401

آشنایی با دستگاه ویدیومترلب و آنالیز تصویر چندطیفی در آنالیز کیفیت بذر

انجمن علمی دانشجویی مهندسی فراوری و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی نشستی با عنوان آشنایی با دستگاه ویدیومترلب (VideometerLab) و موارد استفاده از تکنیک آنالیز تصویر چندطیفی در آنالیز کیفیت بذر را برگزار می نماید.

13 تیر 1401

نمایشگاه گردشگری برلین سومین سال متوالی لغو شد

رویدادها و نمایشگاه های سالانه مرتبط با صنعت سفر و گردشگری یکی از مهم ترین فرصت های ویژه سرمایه گذاری و تجارت برای عرضه کنندگان خدمات گردشگری و مسافرتی در جهان است.

22 خرداد 1401

گجت پوشیدنی از فشار خونی ها مراقبت می کندافرادی که فشار خون بالا دارند، بیشتر اوقات از دستگاه هایی برای سنجش این نشانگر طی روز استفاده می نمایند.

مهر به نقل از نیو اطلس نوشت ،دستبندی ابداع شده که با تاباندن پالس های نور به پوست و رگ ها می تواند فشار خون افراد را به طور اتوماتیک میزان گیری کند و به یک اپ موبایل مخصوص بفرستد.

14 خرداد 1401

چه پوششی برای یک مدیر مناسب است

پوشش خود را هوشمندانه انتخاب کنید.تحقیقات اخیر مدرسه کسب وکار هاروارد نشان داده افرادی که لباس هایی متضاد در محیط های کاری می پوشند اغلب مقام بالاتری دارند و شایستگی بیشتری نسبت به افرادی با لباس های متداول و رسمی خواهند داشت. چرا که این تصور را در افراد...

26 فروردین 1401

برترین زمان سفر به قشم

قشم بزرگ ترین جزیره خلیج فارس است که از مقاصد اصلی سفر به جنوب ایران در فصل بهار، پاییز و زمستان محسوب می گردد و هواداران بسیاری دارد.

22 فروردین 1401

فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید اعلام شد

فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری منتشر شد.

20 بهمن 1400

ماجرای سربازی که چون معاف نشد، رئیس را کشت

به گزارش خبرنگاران، چاقو در دستان سرباز قاتل جا مانده بود که مأموران و همکاران او از راه رسیدند. برای نجات او دیر شده بود و جسد بی جان ستوان امید چای پز در بیمارستان پیروز لاهیجان بستری شد. تنها یادگار او مبینا دختر نه ساله ای است که در کودکی سیاه پوش شد....

29 تیر 1400

اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می گردد

اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی و مشارکت پژوهشکده مدیریت آب این دانشگاه برگزار می گردد.

7 خرداد 1400

مجلس ضربت در چند روایت

اولین تعزیه ها یا شبیه خوانی ها برای امام علی(ع) برگزار می شده، گرچه برای بسیاری از ما شبیه خوانی با تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) پیوند خورده است.

2 خرداد 1400

تقدیر از بانوان کار آفرین صنعت غذا

تهران (پانا) - نخستین همایش تقدیر از بانوان کار آفرین صنعت غذا و گردشگری با گزینش و معرفی فعالان برتر این حوزه برگزار گشت.

7 فروردین 1400

در ملاقات رسمی با روش اصلی بازی میکنیم، بایددر ازبکستان زندگی کنم!

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در دیداری تدارکاتی، ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال هر دو کشور برای فراهم کردن این مسابقه گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون پیروزی ساده ای نبود. برخی از بازیکنان...

22 آبان 1399
تعداد: (52)