در نمایشگاه گردشگری به سفر رایگان بروید

به گزارش وبلاگ خوراکی، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در حالی برگزار شده است که در آن بعضی از آژانس های مسافرتی به ارایه پکیج های نوروزی و قرعه کشی سفرهای رایگان پرداخته اند.

در نمایشگاه گردشگری به سفر رایگان بروید

به گزارش خبرنگار وبلاگ خوراکی، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری در محل دایمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است و تا روز 26 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه آژانس های مسافرتی پکیج های نوروزی خود را به متقاضیان سفر ارایه . سال جاری در نمایشگاه گردشگری بیشتر این آژانس ها قرعه کشی سفرهای رایگان را به عنوان یکی از جذابیت های نمایشگاه ارایه نموده اند تخفیفی که آژانسهای ارایه می نمایند روی تورهای داخلی و یا خارجی هست که مسافران برای نوروز رزرو می نمایند.

در آستانه رسیدن به ایام تعطیلات نوروزی، بازدیدنمایندگان از نمایشگاه گردشگری با رفتن به سالن میراث فرهنگی استانها، مقصد سفرشان برای نوروز را انتخاب می نمایند. سپس به سالن آژانسهای مسافرتی رفته و پکیج تورهای گردشگری را می بینند و برای داشتن یک سفر از قبل برنامه ریزی شده اقدام می نمایند پس از آن در قرعه کشی هایی که از سوی آژانسها ترتیب داده شده شرکت می نمایند بسیاری از آژانسها پکیج یک هفته سفر رایگان را در قرعه کشی های خود لحاظ نموده اند.

از طرف دیگر آن دسته از اقامتگاههای بوم گردی نیز که قرار است در ایام نوروز افزایش نرخ داشته باشند در ایام نمایشگاه به ثبت نام نمایندگان این امتیاز را می دهند که در سال جدید با همان نرخ سال قدیم در اقامتگاهشان اسکان داشته باشند.

در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری می توان از سوغات و خوراکی هایی که هر یک از اقوام در فضای باز نمایشگاه ارائه نموده اند نیز استفاده کرد و مسافران نوروزی سوغات شهرشان را نیز همین جا تهیه نمایند و یا از آن بچشند. از طرفی در غرفه ها نیز صنایع دستی مربوط به هر استان نمایش گذاشته شده است و در این نمایشگاه می توان یک برنامه ریزی هم برای خرید صنایع دستی هر شهر داشت. در واقع در این نمایشگاه می توان هم برای سفر برنامه ریزی کرد و هم صنایع دستی و خوراک آن استان را شناخت.

منبع: میراث آریا

به "در نمایشگاه گردشگری به سفر رایگان بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نمایشگاه گردشگری به سفر رایگان بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید