در ملاقات رسمی با روش اصلی بازی میکنیم، بایددر ازبکستان زندگی کنم!

به گزارش وبلاگ خوراکی، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در دیداری تدارکاتی، ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال هر دو کشور برای فراهم کردن این مسابقه گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون پیروزی ساده ای نبود. برخی از بازیکنان بعد از لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی آمدند و شرایط ایده آلی نداشتند. کار سختی بود چرا که فرصت زیادی برای آماده سازی در اختیار نداشتیم.

در ملاقات رسمی با روش اصلی بازی میکنیم، بایددر ازبکستان زندگی کنم!

وی ادامه داد: در نیمه نخست بازیکنان حریف را ارزیابی می کردند. دو سیستم متفاوت را تجربه کردیم. سیستم ما در نیمه نخست 2-1-3-4 بود. انتظار این را داشتیم که از کناره ها مشکل داشته باشیم. سعی کردیم سیستم را عوض کنیم و آن ناحیه ها را پوشش بدهیم. برای همین در نیمه دوم از سیستم 1-3-2-4 استفاده کردیم. همینطور از عملکرد بازیکنان تعویضی راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید نمود: در این اردو بازیکنان جوانی به تیم اضافه کردیم. مطمئنیم می توانند انرژی جدیدی به تیم بیاورند. ازبکستان هم بازیکنان خوبی دارد.

اسکوچیچ در پاسخ به سئوال خبرنگار ازبکستانی درباره سیستم بازی ایران گفت: می دانستیم ازبکستان با سیستم 1-4-1-4 استفاده می نماید و از کناره ها فشار می آورد ولی در بازی های رسمی از روش های مطمئن تر و اصلی تیم ملی استفاده می کنیم. این بازی حکم محک زدن بازیکنان جدید را داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مقایسه مهاجمان ایران و ازبکستان گفت: مطمئن بودیم مهاجم ازبکستان بازیکن خوبی است. سردار آزمون هم دارد در یکی از بهترین تیم های اروپا بازی می نماید. وقتی از ایتالیا برای مشورت با من در خصوص مهاجم ازبکستان تماس گرفتند نکات مثبتی را گفتم. خوشحالم که سه بار به ازبکستان آمده ام و هیچ موقع بازنده نبوده ام. این برای من یک خوش شانسی است. فکر می کنم باید بیایم و اینجا زندگی کنم!

به گزارش وبلاگ خوراکی، اسکوچیچ بعد از گفتن این جمله و در حالی که اتاق کنفرانس را ترک می کرد از سوی وبلاگ خوراکی ازبک تشویق شد!

منبع: خبرگزاری مهر

به "در ملاقات رسمی با روش اصلی بازی میکنیم، بایددر ازبکستان زندگی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ملاقات رسمی با روش اصلی بازی میکنیم، بایددر ازبکستان زندگی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید