تغییر لوگوی نوکیا پس از 50 سال
به گزارش وبلاگ خوراکی، لوگوی نوکیا در راستای هدف بزرگ تری که به منظور تغییر استراتژی های کلی این شرکت در پیش گرفته شده است، عوض شد.
نوکیا در آستانه کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام کرد که می خواهد برای اولین بار در حدود 60 سال اخیر هویت برند خود را تغییر دهد و به همین دلیل از لوگوی نوی هم رونمایی کرد. این تغییرات نویدبخش تغییراتی بزرگ برای رشد این شرکت تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در آینده خواهد بود.
به گزارش رویترز، لوگوی نو نوکیا از پنج شکل متفاوت تشکیل شده است که کلمه NOKIA را می سازند. دیگر خبری از رنگ آبی برای این واژه نیست و این لوگو بسته به زمینه کاربردی خود می تواند با رنگ های متفاوتی ظاهر گردد.
پکا لوندمارک، مدیرعامل نوکیا می گوید: [قبلاً]پیوندی با تلفن های هوشمند وجود داشت و حالا ما یک شرکت فناوری های تجاری هستیم. آقای لوندمارک این سخنان را یک روز مانده به شروع کنگره جهانی موبایل که فردا در بارسلونا شروع می گردد، اعلام کرد.
نوکیا استراتژی های نوی را دنبال می نماید
مدیرعامل نو نوکیا پس از تصدی این صندلی در سال 2020 استراتژی تازه ای را برای این شرکت در نظر گرفت که شامل سه مرحله است: بازنشانی، شتاب دهی و توسعه. اکنون به نظر می رسد که با پشت سر گذاشتن مرحله بازنشانی، نوبت به شروع مرحله دوم رسیده است.
لوندمارک می گوید: ما پارسال در تجارت خود رشد بسیار خوب 21 درصدی را تجربه کردیم که در حال حاضر حدود 8 درصد از فروش ما یا تقریباً 2 میلیارد یورو را شامل می گردد. می خواهیم این رقم را در سریع ترین زمان ممکن دو برابر کنیم.
نوکیا در نظر دارد که دوباره مسیر رشد کسب وکار های مختلف خود را آنالیز کند و رویکرد های جایگزین از جمله سرمایه گذاری را در نظر داشته باشد. این شرکت می گوید می خواهد فقط در بازار های فعال باشد که می تواند در آن ها پیشگام باشد.
منبع: دیجیاتو
منبع: فرادید