واتساپ بروزرسانی داد!

به گزارش وبلاگ خوراکی، این گزینه ها شامل لیست های بولت دار، لیست های شماره دار، نقل قول و کد درون خطی می گردد.

واتساپ بروزرسانی داد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خوراکی ، چهار گزینه قالب بندی متن نو به واتس اپ اضافه شده است تا به کاربران یاری نمایند ارتباط مؤثرتری با دیگران داشته باشند. از هم اکنون، کاربران واتس اپ می توانند از لیست های شماره دار و بولت دار، نقل قول ها و کدهای درون خطی در پیغام های خود استفاده نمایند که تا حدی باعث خواندن راحت تر پیغام ها می شوند.

براساس گزارش دیجیاتو، ویژگی های نو واتس اپ برای مدتی درحال توسعه بوده اند و اکنون همان طور که ورج در گزارش خود اشاره نموده است، در دسترس کاربران اندروید، iOS، وب و مک قرار گرفته اند. این ویژگی ها به گزینه هایی مانند پررنگ کردن بخشی از متن و حالت italic اضافه خواهند شد که تا به امروز در دسترس تمام کاربران بوده اند.

قالب بندی های نو واتس اپ

در ادامه نحوه استفاده از هر یک از فرمت های نو واتس اپ را توضیح داده ایم:

  • لیست های بولت دار: دقیقا مانند این لیست، در واتس اپ نیز اکنون می توانید پیغام های خود را به صورت لیست های دارای بولت برای دیگران ارسال کنید. با این ویژگی می توانید اطلاعات موجود در پیغام های خود را راحت تر دسته بندی کنید. برای استفاده از آن فقط کافیست تا در ابتدای متن خود علامت - را قرار دهید و پس از یک فاصله، متن خود را وارد کنید.
  • لیست شماره دار: این فرمت نیز یک لیست را در دسترس شما قرار می دهد، اما گزینه های آن با اعداد معین می شوند. برای استفاده از این قالب، باید یک رقم را تایپ کنید و پس از آن یک نقطه و فاصله کامل قرار دهید.
  • بلوک نقل قول: بعلاوه می توانید پست های خود را به صورت یک نقل قول برای دیگران ارسال کنید. برای استفاده از این قالب ، ابتدا باید یک > تایپ کنید و پس از فاصله، متن مورد نظر خود را وارد کنید.
  • کد درون خطی: این قالب بیشتر برای کدنویسان طراحی شده است و راه خوبی برای برجسته کردن اطلاعات خاصی از متن شما محسوب می گردد. برای استفاده از این قالب باید متن خود را در بین یک ` تایپ نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "واتساپ بروزرسانی داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ بروزرسانی داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید