نرم افزار و اپلیکیشن

تصاحب یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر به وسیله تردز

فارس: به گزارش تک کرانچ، نرم افزار رقیب توییتر تنها چند روز پس از ورود از مرز 100میلیون کاربر عبور نموده است. اکنون، داده های تازه نشان می دهد که این برنامه به یک پنجم از پایگاه کاربر فعال هفتگی توییتر در سراسر دنیا رسیده است.

7 مرداد 1402

واتساپ برگ برنده دیگری رو کرد

دیجیاتو نوشت: واتساپ در چند وقت گذشته در حال آزمایش ویژگی های متعددی بوده و حتی قابلیت های جدیدی را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده است. حالا گفته می گردد که این پیغام رسان محبوب میخواهد به کاربران خود این امکان را بدهد تا در استاتوس خود از پیغام های...

1 بهمن 1401

برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر

هر روز، سوالات زیادی درباره اسباب و ادوات سفر و تجهیزات عکاسی دریافت می کنم. اعتراف می کنم یک عکاس حرفه ای نیستم ولی دوست دارم تجربیات مسافرتی ام را به وسیله عکس، فیلم و ویدیو وبلاگ به دیگران به اشتراک بگذارم. در اینجا برترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ...

15 دی 1401

معرفی اپلیکیشن: برترین برنامه اسکن کد وای فای در اندروید

این روزها استفاده از ترفنداشتراک گذاریرمز وای فای با QR در میان کاربران رواج یافته است. در این روش، شما به طرز ساده و امنی و بدون احتیاج به دانستن پسورد وای فای، می توانید به مودم و روتر وصل شوید.

30 مهر 1401

این اکستندر وای فای 6 دی لینک با قیمت 80 دلار می تواند پوشش دهی وای فای خانه شما را چند برابر بیشتر کند

اگر یک روتر یا مودم از رده وای فای 6 دارید ولی تمام خانه شما را پوشش نمی دهد؛ می توانید با افزودن یک اکستندر وای فای، نقاط کور وای فای را زیر پوشش بهتر وای فای ببرید.

25 تیر 1401

دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا اندروید Chrome Beta 99.0.4844.44

برنامه Chrome Beta یکی از کارآمدترین مرورگر های اینترنتی است که با استفاده از آن می توانید تا 50 درصد از مصرف اینترنت خود را کاهش دهید.

20 تیر 1401

10 ربات برتر تاریخ بازی های ویدیویی

همیشه در دنیای بازی های ویدئویی ربات ها جایگاه خاصی داشتند. این موجودات نه تنها به عنوان دشمن، بلکه به عنوان دوست و یک شخصیت مهم نیز در عناوین مختلف حضور دارند. بسیاری از ربات ها دارای احساس بوده و رفتارهایی نشان می دهند که از بعضی انسان ها هم بر نمی آید.

16 تیر 1401

آشنایی با دستگاه ویدیومترلب و آنالیز تصویر چندطیفی در آنالیز کیفیت بذر

انجمن علمی دانشجویی مهندسی فراوری و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی نشستی با عنوان آشنایی با دستگاه ویدیومترلب (VideometerLab) و موارد استفاده از تکنیک آنالیز تصویر چندطیفی در آنالیز کیفیت بذر را برگزار می نماید.

13 تیر 1401

ابزار هایی که افراد نگران باید در طول سفر همراه داشته باشند

در طول سفر ها استرس و نگرانی های زیادی برای مسافران به وجود می آید؛ نگرانی هایی نظیر گم کردن وسایل یا آسیب تماشا شان که البته ابزار های مختلفی برای جلوگیری از این نگرانی ها و تامین امنیت وسایل مسافر ارائه شده اند. با خبرنگاران همراه باشید تا در این خصوص...

16 خرداد 1401

ثبت چک صیادی با خودپردازهای بانک سامان

خبرگزاری خبرنگاران- بانک سامان امکان ثبت چک های صیادی به وسیله تمام خودپردازهای خود را فراهم کرد.

3 اردیبهشت 1401

گیاهخوار هستید؟ در سفر از این اپلیکیشن ها بهره ببرید

اپلیکیشن های مناسب برای سفر گیاهخوارندر سفر به شهرهای نو یکی از مشکلاتی که گاهی گیاهخواران با آن روبرو می شوند پیدا نکردن یک رستوران خوب و گیاهی برای غذا خوردن است. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و اپلیکیشن های متنوع دیگر از این بایت مسئله ای ندارید. این...

23 فروردین 1401

ویزای کانادا: در حال حاضر دارای رتبه دوم بالاترین سرعت دانلود موبایل در دنیا است

بسته به بالا بودن اندازه سرعت دانلود و آپلود گوشی هوشمندتان، به همان نسبت هم جستجو در اینترنت، جابجایی بین صفحات و دابل کلیک برای شما راحت تر خواهد بود. طی امسال، کانادا در این زمینه به خوبی عمل نموده و مردم از سرعت اینترنت شبکه داده های تلفن همراه رضایت...

11 شهریور 1400

پلیس فتا پیگیر تخلفات روبیکا شد

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در مورد موضوعات مطرح شده اپلیکیشن روبیکا بیانیه ای را صادر کرد.

29 مرداد 1400

فرصت ها و چالشهای یادگیری آنلاین در سال تحصیلی کرونایی

تعطیلی بی سابقه مدارس کشور به علت شیوع کرونا یک ساله شده؛ یک سال تحصیلی پر افت و خیز که روزهای اندکی شاهد حضور دانش آموزان در مدرسه بود و یکی از متفاوت ترین و البته سخت ترین سال های نظام آموزشی کشور و همینطور خانواده ها را رقم زد.

1 فروردین 1400

آخرین اخبار مالی اتریش در دی و بهمن ماه 99

معاونت بین الملل اتاق ایران آخرین اخبار و تحولات مالی کشور اتریش را در دی و بهمن ماه 99 که از سوی بخش مالی سفارت ایران در وین تهیه شده، منتشر کرد.

16 اسفند 1399

برگزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی معرفی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، سی و چهارمین جشنواره بین الملل خوارزمی، فردا به صورت مجازی با حضور وزیر علوم برگزار می گردد.

15 اسفند 1399

ارائه خدمات پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد گفت: ارایه خدمات پیشخوان دولت از جمله برنامه های توسعه ای در اپلیکیشن ایوا است که همراستا با سیاست های دولت الکترونیک در حرکت است.

14 آذر 1399

22 هزار تن آبزیان پرورشی در هرمزگان فراوری شد

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان گفت: این استان با فراوری 22 هزار و 83 تن آبزیان پرورشی در سال 98 توانست رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

21 تیر 1399

تماشا کنید: عکس برداری از اشیاء و قرارگیری آن ها در فتوشاپ

روز گذشته ویدیو بسیار جالبی در توییتر منتشر شد که در آن شاهد عکس برداری از اشیاء توسط گوشی هستیم و سپس شیء موردنظر به طور اتوماتیک در یک تصویر موجود در برنامه فتوشاپ قرار می گیرد و تمام این کارها از طریق یادگیری ماشینی و دیگر نرم افزار ها انجام می شود.

11 تیر 1399

هواوی 190 میلیون موبایل در سال 2020می فروشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، تصمیم دولت آمریکا برای تحریم هواوی به ایجاد فاجعه ای در این شرکت چینی منجر نشده اما به نظر می رسد سال 2020 میلادی نوید بخش خبرهای خوبی برای این شرکت نیست.

6 اردیبهشت 1399
تعداد: (31)