گیاهخوار هستید؟ در سفر از این اپلیکیشن ها بهره ببرید

به گزارش وبلاگ خوراکی، اپلیکیشن های مناسب برای سفر گیاهخوارن

در سفر به شهرهای نو یکی از مشکلاتی که گاهی گیاهخواران با آن روبرو می شوند پیدا نکردن یک رستوران خوب و گیاهی برای غذا خوردن است. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و اپلیکیشن های متنوع دیگر از این بایت مسئله ای ندارید. این اپلیکیشن برترین رستوران های شهر را به شما نشان می دهند و حتی طرز تهیه برترین غذاهای گیاهی هر شهر را هم بهتان می گویند. پس اگر گیاهخوار هستید همین حالا این چند برنامه های کاربردی را دانلود کنید تا این بار سفر خوبی را پشت سر بگذارید. خبرنگاران را همراهی کنید تا با برترین اپلیکیشن های گیاهخواری آشنا شوید.

گیاهخوار هستید؟ در سفر از این اپلیکیشن ها بهره ببرید

Happy Cow

این اپلیکیشن راهنمای گیاهخواری و رستوران های گیاهی است و بهتان اجازه می دهد تا وقتی در راه هستید رستوران های گیاهی را پیدا کنید. این برنامه کاربردی به یاری نقشه از لوکیشن شما استفاده می نماید تا نزدیک ترین و برترین رستوران ها را به شما نشان دهد. حتی با یاری این برنامه می توانید اطلاعاتی هم درباره هر کدام از این رستوران ها به دست بیاورید تا ببینید اصلا این رستوران با سلیقه شما جور هست یا نه. شماره تلفن رستوران ها هم در دیتا بیس این اپلیکیشن ذخیره شده که اگر دوست داشتید می توانید به آن ها زنگ بزنید و از باز بودن رستوران مطمئن شوید. در سفر به شهرهای تازه مطمئنا با رستوران های این شهر آشنایی ندارید اینجاست که می توانید گوشی همراهتان را در بیاورید و با استفاده از این برنامه مفید برترین رستوران ها را پیدا کنید.

Vegan Xpress

برای دانلود این برنامه باید هزینه ای حدود 1.99 دلار بدهید، این قیمت واقعا ارزشش را دارد چون اگر بخواهید یک شب رویایی را در یکی از برترین رستوران های شهر بگذرانید می تواند خیلی بدرد بخور باشد. می خواهید به رستوران های تازه بروید؟ این برنامه کاربردی خودش همه کارها را برایتان انجام می دهد و فهرستی جامع و کامل از همه رستوران های گیاهی که در نقاط مختلف شهر پراکنده هستند را در مقابلتان می گذارد. حتی می تواند برترین سوپرمارکت های شهر را که در آن ها محصولات گیاهی باکیفیت و تازه فروخته می گردد را هم بهتان معرفی کند. اگر هم مطمئن نیستید که رستورانی خاص، منوی گیاهخواری دارد یا نه می توانید این سوال را از این اپلیکیشن بپرسید چون جواب همه سوال ها را می داند!

Vegman

سازو کار این اپلیکیشن هم دقیقا مثل هپی کواست اما رایگان! وگمن یک راهنمای جهانی رستوران است که فقط برای گیاهخوارها طراحی شده است. هرچند که فهرست رستوران های این اپلیکیشن به بزرگی هپی کو نیست اما در سفر به شهرهای تازه برای پیدا کردن رستوران های گیاهخواری واقعا کارتان را آسان می نماید. این اپلیکیشن به علت مجانی بودنش حتی طرفدارهای بیشتری هم از هپی کو دارد و بیشتر شامل رستوران های محبوب تر و معروف تر می گردد.

AirVegan

این روزها دیگر سفر آنقدر آسان شده که حتی اگر پروازهای طولانی دارید و باید ناهار و شام را در فرودگاه های بین راهی بخورید باز هم نباید نگران این باشید که رژیم گیاهی تان به هم می خورد. ایر وگان را دانلود کنید تا در یک چشم به هم زدن به شما بگوید که کدام یک از ترمینال های فرودگاه، رستوران ها و یا غذاهای گیاهی دارد.

VeganXpress

اگر گیاهخوارید و در پی رستوران های فست فود هستید وگان اکسپرس همان چیزی است که مدت ها در پیش بودید چون همه فست فودهایی که غذاهای گیاهی دارند را به شما نشان می دهد. با این اپلیکیشن اصلا در شهر تازه احساس غریبی نمی کنید و هر رستورانی را به راحتی پیدا می کنید.

Veganagogo

قدم به شهر تازهی گذاشتید اما نمی دانید برای خرید یک غذای خوشمزه و گیاهی باید به کجای شهر بروید؟ این اپلیکیشن هم رستوران های گیاهی را بهتان معرفی می نماید، هم غذای مورد علاقه تان را از منو انتخاب می نماید و هم در آخر به زبان محلی از پیشخدمت تشکر می نماید!

Vegan Yum Yum

گاهی در سفر از رفتن به رستوران های مختلف خسته می گردد و دلتان می خواهد کمی هم غذاهای خانگی بخورید. البته شاید هم سفری ارزان را انتخاب نموده اید و می خواهید خودتان شام و ناهارتان را درست کنید تا در هزینه هایتان صرفه جویی گردد. اینجاست که باید به سراغ وگان یام یام بروید! در این اپلیکیشن رایگان یک عالمه دستورالعمل پختن غذاهای خوشمزه و گیاهی وجود دارد. می توانید خیلی سریع به برنامه غذایی آن ها نگاهی بیندازید و ببینید کدام یکی از آن ها با مزاج غذایی تان متناسب است تا آن را برای شام یا ناهار درست کنید. فقط کافیه به جای هتل در هاستل ها بمانید تا به راحتی هر غذای گیاهی ای که دوست دارید را آماده کنید.

Go Vegan

یک کتاب آشپزی معروف هست که فقط در خصوص غذاهای گیاهی می نویسد. می توانید با پرداخت حدود 5 دلار این اپلیکیشن را دانلود کنید تا با دستورالعمل های غذایی برترین کتاب های نویسنده این کتاب آشنا شوید. حالا می توانید در صورتی که در هاستل ها اقامت می کنید با یاری این دستورالعمل ها، غذاهای خوشمزه ای را برای خودتان درست کنید و از رستوران های گوشتی در امان بمانید!

21-Day Vegan Kickstart

تازه گیاهخوار شده اید؟ نگران این هستید که با سفر رژیم تان به هم بخورد؟ معمولا روانشناس ها می گویند 21 روز طول می کشد تا به یک روش تازه عادت کنید برای همین هم هست که در این برنامه روش های 21 روزه پیشنهاد شده است. در واقع این اپلیکیشن راهی عالی و کامل برای ترک عادت گوشت خوردن است و به مدت سه هفته با برنامه های غذایی ای که برای صبحانه، ناهار و شام در اختیارتان می گذارد گیاهخوار شدن را به راحتی آب خوردن می نماید! این اپلیکیشن رایگان به وسیله گروهی از پزشکان طراحی شده و واقعا ارزش دانلود دارد.

منبع: theveganwoman.com

منبع: الی گشت

به "گیاهخوار هستید؟ در سفر از این اپلیکیشن ها بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیاهخوار هستید؟ در سفر از این اپلیکیشن ها بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید