ارائه خدمات پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا

به گزارش وبلاگ خوراکی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد گفت: ارایه خدمات پیشخوان دولت از جمله برنامه های توسعه ای در اپلیکیشن ایوا است که همراستا با سیاست های دولت الکترونیک در حرکت است.

ارائه خدمات پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خوراکی ، مدیرعامل این شرکت در حاشیه این تفاهم نامه همکاری با اشاره به رونمایی از شعبه مجازی بانک ملی در در مردادماه سال جاری گفت: در تلاش هستیم با پشتوانه بانک ملی، شعبه ای تمام الکترونیک با تمام قابلیت های لازم برای ارائه سرویس های بانکی مورد نیاز مشتریان به صورت کاملا غیر حضوری و تنها از طریق اپلیکیشن ایوا را ایجاد و خدمات و سرویس های آن را توسعه دهیم.

محمودزاده افزود: ارایه خدمات پیشخوان دولت از جمله برنامه های توسعه ای در اپلیکیشن ایوا است که همراستا با سیاست های دولت الکترونیک در حرکت است.

وی رونمایی از 40 خدمت از سرویس های مورد نیاز در دفاتر پیشخوان دولت از طریق اپلیکیشن ایوا را از جمله اقدامات ارزشمند در جهت تحول دیجیتال و دولت الکترونیک دانست و گفت: ارایه این خدمات در دوران شیوع کرونا دستاوردی مهم برای ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان به صورت غیر حضوری است.

محمودزاده در ادامه گفت: پیشخوان هوشمند یا پیشخوان مجازی که بر اثر تعامل فی ما بین شرکت پرداخت الکترونیک سداد و شرکت آی تی ساز به عنوان اپراتور پیشخوان دولت اتفاق افتاده، طبیعتا با موضوع کل دفاتر پیشخوان است و تمام سرویس هایی که در این بستر مشترک ارائه خواهد شد از طریق تمام دفاتر پیشخوان دولت قابل عرضه و ارائه به عموم خواهد بود.

وی گفت: اولین سرویسی که در حوزه خدمات پیشخوان دولت اتفاق افتاده است، امکان استعلام مدارک تحصیلی آموزش عالی است و خوشبختانه با همکاری مشترک اکنون این سرویس در بستر اپلیکیشن ایوا ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن اشاره به سرویس نشان بانک به عنوان شعبه مجازی بانک ملی ایران که روی بستر اپلیکیشن ایول ارائه می شود، گفت: خوشبخانه مصادف با ولادت پیامبر نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نسخه جدید آن هم منتشر و در اختیار عموم قرار گرفته است.

محمودزاده با بیان اینکه اکنون 23 سرویس در نسخه نشان بانک به ارائه خدمات به عموم مردم می پردازند، تشریح کرد: این سرویس ها را تا حدود یک ماه دیگر به40 سرویس جدید خواهیم رساند و تقریبا تمام سرویس های مد نظر مشتریان از جمله افتتاح حساب، درخواست صدورانواع کارت، صدور دسته چک و حتی اعطای تسهیلات نیز از طریق این بستر ممکن خواهد بود.

وی همچنین افزود: برای اولین بار امکان صدور کارت های اعتباری الکترونیکی را پیش بینی کرده ایم که در حال حاضر در برخی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ قابل استفاده است و محدود به این فروشگاه ها نخواهد بود و تمام مراکز عرضه از جمله فروشگاه های زنجیره ای کل کشور می توانند به زودی مشمول ارائه این خدمات و سرویس به عموم مردم باشند.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در انتها با بیان اینکه قرار است امکان احراز هویت بر پایه هوش مصنوعی در بستر پیشخوان هوشمند و در بستر اپلیکیشن ایوا صورت بگیرد، گفت: تمام خدمات و سرویس هایی مربوط به احراز هویت حضوری و امضای فیزیکی با استفاده از این سرویس هم در مراجعات حضوری و هم در استفاده از محیط های مجازی تسهیل خواهد شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارائه خدمات پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید