ویزای کانادا: در حال حاضر دارای رتبه دوم بالاترین سرعت دانلود موبایل در دنیا است

به گزارش وبلاگ خوراکی، بسته به بالا بودن اندازه سرعت دانلود و آپلود گوشی هوشمندتان، به همان نسبت هم جستجو در اینترنت، جابجایی بین صفحات و دابل کلیک برای شما راحت تر خواهد بود. طی امسال، کانادا در این زمینه به خوبی عمل نموده و مردم از سرعت اینترنت شبکه داده های تلفن همراه رضایت کامل داشته اند.

ویزای کانادا: در حال حاضر دارای رتبه دوم بالاترین سرعت دانلود موبایل در دنیا است

طبق اطلاعات اپلیکیشن Speedtest (برنامه تست شبکه تلفن همراه) در چهار ماه اول سال 2019، سرعت دانلود موبایل در کانادا 64.42 مگابیت در ثانیه (Mbps) بوده است، که رتبه دوم دنیای را پس از نروژ با سرعت دانلود Mbps 65.41، برای کانادا به همراه داشته است.

با این حال، در رابطه با پهنای باند، کانادا با سرعت Mbps 111.47 در رتبه دوازدهم قرار داشته، در حالی که سنگاپور با سرعت Mbps 197.50 در رتبه اول واقع شده است.

اگرچه هنوز شبکه های 5G در کانادا اجرا و پیاده سازی نشده، اما گزارش Speedtest نشان می دهد از سال 2018 که اپراتورهای تلفن همراه اقدام به افزودن طیفی تازه از منابع و توسعه مجموعه قابلیت های بهره وری شبکه نموده اند، کانادایی ها از فرایند افزایش مداوم حداکثر و میانگین سرعت اینترنت لذت برده اند.

این گزارش بعلاوه نشان می دهد که در طول سال گذشته، در رابطه با مقایسه سرعت دانلود موبایل در سراسر کانادا، نیوفاندلند و لابرادور دارای بالاترین سرعت دانلود در سه ماهه اول و دوم سال 2018 بوده است. در رابطه با شبکه های تلفن همراه در سال 2018، شرکت TELUS در سه ماهه اول و دوم سال سریع ترین اپراتور بوده و پس از آن شرکت Bell در رده دوم قرار داشته است.

بر اساس این گزارش می توان گفت مشتریان تلفن همراه در کانادا از یکی از بالاترین سرعت های دانلود در دنیا در سال 2018 برخوردار بوده اند و خوشبختانه، این فرایند در سال 2019 با قرار گرفتن در رتبه دوم دنیای ادامه پیدا نموده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "ویزای کانادا: در حال حاضر دارای رتبه دوم بالاترین سرعت دانلود موبایل در دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: در حال حاضر دارای رتبه دوم بالاترین سرعت دانلود موبایل در دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید