معرفی اپلیکیشن: برترین برنامه اسکن کد وای فای در اندروید

به گزارش وبلاگ خوراکی، این روزها استفاده از ترفنداشتراک گذاریرمز وای فای با QR در میان کاربران رواج یافته است. در این روش، شما به طرز ساده و امنی و بدون احتیاج به دانستن پسورد وای فای، می توانید به مودم و روتر وصل شوید.

معرفی اپلیکیشن: برترین برنامه اسکن کد وای فای در اندروید

یک بخش از کد qr وای فای، ساختن و اشتراک گذاری کد کیو آر کد است ولی بخش دیگری از آن، داشتن برنامه اسکن کد qr وای فای است. بعضی گوشی ها این قابلیت را می دهند که یک QR کد را اسکن و رمز عبور وای فای را استخراج و مستقیما به مودم وصل شوید ولی در بعضی دیگر از گوشی ها احتیاج به یک برنامه برای این منظور هست.

برایآموزش تبدیل پسورد وای فای به کد QR و نحوه استفاده از آن می توانید به مقاله مراجعه کنید ولی در اینجا می خواهیم یک اپلیکیشن ساده و کاربردی برای اسکن کد رمز عبور وای فای معرفی کنیم.

معرفی اپلیکیشن اسکن کد QR وای فای

برای گوشی های اندرویدی، احتمالا برنامه ای بهتر از WiFi QrCode Password scanner پیدا نمی گردد. این برنامه بیش از 10 میلیون بار از روی گوگل پلی دانلود شده است و یکی از معروف ترین و برترین اپ ها اسکن کد وای فای است.

وقتی این اپلیکیشن را نصب می کنید؛ کافی است گوشی را در برابر هر کد QR پسورد وای فای بگیرید تا در کسری از ثانیه، هم رمزعبور وای فای را به شما نشان بدهد و هم گوشی را به طور مستقیم و اتوماتیک به شبکه وای فای مورد نظر وصل کند.

مثلا، تصور کنید در یک رستوران یا کافی شاپ یا میهمانی هستید و در گوشه ای، کیو آر کد اشتراک رمزعبور وای فای را مشاهده می کنید. دیگر احتیاجی نیست دنبال پسورد برای اتصال به وای فای عمومی یا وای فای میزبان باشید یا پسورد را دستی وارد کنید؛ بلکه کافی است با برنامه WiFi QrCode Password scanner کد مورد نظر را اسکن و به وای فای آنجا وصل شوید.

بیشتر بخوانید:

این اپ علاوه بر اینکه رمزعبور وای فای را به شما نشان می دهد و گوشی را به این وای فای وصل می نماید؛ می تواند نام شبکه (SSID)، پروتکل رمزنگاری شبکه وای فای و پنهان بودن وای فای یا علنی بودن آن را به شما نشان دهد.

چگونه رمز وای فای را اسکن کنیم

وقتی برنامه ای مانند WiFi QrCode Password scanner را روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده باشید؛ برای اسکن کد وای فای و اتصال به شبکه کار آسانی در پیش دارید و احتیاجی نیست که دستی دنبال اسکن کد QR و اتصال به وای فای باشید؛ چون خود برنامه تمام کارهای اتصال به وای فای را انجام داده و فقط شما باید این برنامه را اجرا نموده و روبروی کد وای فای بگیرید.

یک ویژگی مجذوب نماینده اپلیکیشن WiFi QrCode Password scanner، ذخیره اتوماتیک رمزعبور وای فای روی گوشی برای اتصال در دفعات بعدی است. به این ترتیب، می توانید با یک بار اسکن کد وای فای، برای همواره به یک وای فای عمومی در رستوران یا کافی شاپ وصل شوید؛ تا زمانی که خود رمزعبور وای فای عوض گردد.

دانلود برنامه اسکن کد وای فای برای آیفون و اندروید

حتما برنامه WiFi QrCode Password scanner را دانلود و روی گوشی اندرویدی خود بهره ببرید و از آن برای اتصال به وای فای عمومی و امن بهره ببرید.

کاربرانی که دارای گوشی آیفون یا دستگاه iOS هستید؛ می توانید از برنامه که رایگان است؛ برای اسکن کد qr وای فای و اتصال به شبکه بدون احتیاج به رمزعبور استفاده نمایند.

ضمناً، باید خیلی مراقب باشید که به چه شبکه ای وصل می شوید و حدالمقدور، به وای فای عمومی و رایگان امن و قابل اعتماد و دارای رمزعبور وصل شوید تا گوشی شما هک نگردد یا اطلاعات روی آن به سرقت نرود.

اگر یک بار از بهره ببرید؛ برای همواره وارد کردن دستی پسورد وای فای را در گوشی کنار می گذارید و حتی برای اتصال به وای فای خودتان در دستگاه های مختلف از کد کیو آر استفاده خواهید کرد.

شاید خواندن مقالات زیر هم برایتان جالب باشد:

  • چگونه شبکه وای فای مان را از دیگران پنهان کنیم؟
  • چگونه در ویندوز 10 به یک شبکه وای فای پنهان وصل شویم؟
  • چرا نباید وای فای خود را پنهان کنیم؟
منبع: شبکه چی

به "معرفی اپلیکیشن: برترین برنامه اسکن کد وای فای در اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن: برترین برنامه اسکن کد وای فای در اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید