چهارمین جشنواره برفی دنا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، چهارمین جشنواره ملی برفی دنا روز پنجشنبه 17بهمن ماه 98 با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فریبا رحمان پور مشاور امور زنان و خانواده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فریدون محمدی دبیر ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر، مجید صفایی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد و حضور مردم و گردشگران آغاز به کار کرد.

چهارمین جشنواره برفی دنا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ خوراکی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان در آیین افتتاحیه با تقدیر از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره برفی دنا به میزبانی یاسوج نشاط اجتماعی برای مردم و گردشگران فراهم کرده است.

حسین کلانتری گفت: کهگیلویه و بویراحمد به استان چهارفصل و پایتخت طبیعت ایران مشهور است و باید از فرصت خدادادی استان در حوزه گردشگری بهره برد که گردشگری زمستانی بخشی از کار است.

او اضافه نمود: باید جشنواره ورزش های زمستانی را به ویژه در بحث ورزش اسکی توسعه دهیم طوری که ارزش و جایگاه ملی و بین المللی پیدا کند و شاهد برگزاری مسابقات کشوری در این استان باشیم.

کلانتری با بیان این که ورزش های زمستانی می تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند شرح داد: باید خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی لازم در این حوزه ارائه شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نیز گفت: جشنواره برفی دنا با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری و آداب و رسوم کهگیلویه و بویراحمد به گردشگران برگزار شده است.

مجید صفایی با بیان اینکه توسعه توریسم زمستانی کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده است اظهار کرد: مسئولان استانی و شکوری نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری زمستانه استان داشته باشند.

او اضافه نمود: این جشنواره در روز 17 و 18 بهمن ماه میزبان علاقه مندان به گردشگری زمستانه است.

صفایی ادامه داد: پخت غذاهای محلی، ایستگاه نقاشی بچه ها ویژه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اجرای مسابقات مختلف ورزش از جمله اسکی از مهم ترین برنامه های این جشنواره است.

منبع: میراث آریا

به "چهارمین جشنواره برفی دنا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جشنواره برفی دنا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید