معارفه مدیران کل ورزشی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش وبلاگ خوراکی، محمد چکشیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزشی و فرهنگی که با حضور سید علی موسوی جم مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی برگزار گشت، افزود: در بحث ورزش کارگری چند نکته مهم هست که بایستی همه باهم کمک کنیم تا یک اتفاق جدیدی بیفتد.

معارفه مدیران کل ورزشی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

چکشیان ادامه داد: مهمترین اتفاقی که انتظارش را داریم در هم افزایی بین اداره کل امور ورزشی با فدراسیون کارگری است و باید برگردیم به آنچه که تا به امروز رقم خورده ببینیم آیا کاری که تا به حال اجرا شده برآورنده انتظار جامعه کار و تلاش بوده یا نه.

وی گفت: اینکه برنامه های ورزشی کارگران تا به امروز دو درصد جامعه کارگری را پوشش داده نیاز به یک کار و فکر شبانه روزی دارد و این اتفاق با کارهای تکراری که تابحال اجرا شده و انجام چند دوره مسابقات و نظیر آن امکان پذیر نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: تکمیل مجموعه های ورزشی نیمه کاره و همچنین استفاده بهینه از ورزشگاه ها، توجه به ورزش های سلامت محور و خانوادگی جزو اولویت هاست منتهی باید با کاری شبانه روزی به نقطه ای برسیم که دوسال بعد که گزارش به آقای وزیر می دهیم بگوییم تعداد افرادی که به ورزش سلامت محور روی آورده اند از دو درصد به ده درصد رسیده است.

چکشیان به مقوله فرهنگ در جامعه کار و تولید اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی با نامه نگاری و سیستم اداری انجام نمی شود و باید با استفاده از تمام ابزار و امکانات موجود و بهره گیری از توانمندی کارشناسان در استان ها و حتی محیط های کارگری امید به کار و زندگی و آینده روشن را از راه های مختلف القا کنیم.

سپس کمال تنها به عنوان مدیرکل نو امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی گشت و از خدمات موثر و صادقانه فرزاد حیدری قدردانی به عمل آمد.

همچنین احمد نقی پوران به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگی جانشین شهریار احمد بیگی معرفی گشت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در سخنانی کوتاه با آرزوی موفقیت برای مدیران نو گفت: به دلیل اوضاع فعلی کرونا امکان برگزاری مراسم در خور شان بزرگواران فراهم نیست و برای شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مدیرانی که جابجا شده اند از خانواده کار و تلاش می باشند و سالهاست که برای این مجموعه زحمت می کشند که جای قدردانی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معارفه مدیران کل ورزشی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارفه مدیران کل ورزشی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید