تکلیف شرکت سوخت هسته ای برای توسعه و تسریع در طرح های مواد معدنی و کیک زرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، اعضای کمسیون تلفیق در مصوبه ای درراستای حمایت از بیانیه دولت در اجرای گام پنجم شرکت مادر تخصصی سوخت هسته ای را مکلف به توسعه و تسریع در اجرای طرح های مواد معدنی و محصولات جانبی به ویژه کیک زرد کردند.

تکلیف شرکت سوخت هسته ای برای توسعه و تسریع در طرح های مواد معدنی و کیک زرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 در نشست خبری ظهر امروز چهارشنبه خود گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق برای حمایت از فعالیت های صلح آمیز در حوزه چرخه سوخت هسته ای و بیانیه دولت در اجرای گام پنجم، شرکت مادرتخصصی سوخت هسته ای مکلف به توسعه و تسریع در اجرای طرح های مواد معدنی و محصولات جانبی به ویژه کیک زرد با منشأ داخلی و خارجی شد و درآمد حاصل این شرکت از تقسیم سود سهم دولت معاف شد. همچنین مالیات آن با نرخ صفر محاسبه خواهد شد.

وی از مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق برای افزایش دو درصدی جرایم رانندگی خبر داد و گفت که درآمد 200 میلیارد تومانی حاصله برای ضایعات نخاعی در اختیار بهزیستی قرار می گیرد و بخشی از آن نیز برای ساماندهی بچه ها کار و خیابانی اختصاص می یابد.

قوامی از مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق خبر داد که براساس آن 10 ریال به قیمت هر پیامک اضافه می شود و درآمد حاصله برای کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی در اختیار این سازمان قرار می گیرد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تکلیف شرکت سوخت هسته ای برای توسعه و تسریع در طرح های مواد معدنی و کیک زرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف شرکت سوخت هسته ای برای توسعه و تسریع در طرح های مواد معدنی و کیک زرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید