استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با بیان اینکه دولت همه کوشش خود را بکار گرفت تا لایحه بودجه واقع بینانه تدوین گردد، پرهیز از تورم زایی را محوری ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده مطرح نمود

استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، وی گفت: دولت همه کوشش خود را بکار گرفته تا از هر تصمیم و اقدامی که موجب تورم زایی در کشور می گردد از جمله افزایش نقدینگی و خلق پول، پرهیز گردد.

رئیسی بر تسریع در تدوین برنامه هفتم توسعه نیز تأکید کرد و اضافه کرد: دولت و مجلس با همت مضاعف و به صورت تمام وقت کوشش خواهند کرد قانون بودجه و برنامه توسعه در موعد مقرر تصویب شوند.

در این جلسه بعلاوه اعضای هیئت دولت به آقای محمد کرمی به عنوان استاندار تازه سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.

رئیسی با قدردانی از کوشش های مدرس خیابانی استاندار سابق در امر توسعه سیستان و بلوچستان، بر ضرورت تداوم توسعه مالی این استان تاکید و به استاندار تازه توصیه کرد: با بهره گیری از ظرفیت های متنوع انسانی سیستان و بلوچستان و با همراهی همه قشرها، اقوام و مذاهب همت خود را بر حل مسائل مالی قرار دهید و در این زمینه از یاری و همکاری اعضای هیئت دولت نیز بهره ببرید.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت استان سیستان و بلوچستان در نقشه آمایش سرزمینی کشور اضافه کرد: وجود مرزهای طولانی در استان برای ما فرصت است و امیدواریم با مشارکت عمومی و توسعه و رونق فعالیت های مالی شاهد نشاط و پیشرفت هر چه بیشتر سیستان و بلوچستان باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار سیستان و بلوچستان عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید