تهیه و ذخیره سازی 200 تن پرتقال و سیب برای شب عید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان میزان 200 تن پرتقال و 200 تن سیب تهیه و ذخیره سازی شده است.

تهیه و ذخیره سازی 200 تن پرتقال و سیب برای شب عید در کهگیلویه و بویراحمد

سالارحسین پور در جمع وبلاگ خوراکی اضافه نمود: میوه شب عید امسال بر اساس قیمت مصوب کمیته راهبری توزیع میوه، به قیمت هر کیلوگرم پرتقال 11 هزار و 900 و سیب 9 هزار و 900 تومان معین شده است.

وی شرح داد: بخش خصوصی و اتحادیه میوه و تره بار به عنوان مباشر ستاد تنظیم بازار استان، کار توزیع میوه شب عید را در 20 غرفه از تاریخ 27 اسفندماه در سطح شهر و سایر شهرستان ها به صورت متمرکز و با نظارت بازرسان مقیم سازمان صمت، اتاق اصناف مرکز استان، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و استفاده از ظرفیت دهیاری ها شروع کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از همکاری بین دستگاهی جهت کنترل و تنظیم بازار در استان، اظهار کرد: به دستور استاندار محترم مجموعه تنظیم بازار این سازمان، در ایام تعطیلات نوروزی هیچگونه تعطیلی نخواهد داشت و به طور مداوم و شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز خواهند بود.

به گزارش وبلاگ خوراکی، حسین پور در سرانجام از همشهریان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهد هرگونه تخلفات صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری 124 گزارش تا به شکایات آن ها رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تهیه و ذخیره سازی 200 تن پرتقال و سیب برای شب عید در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و ذخیره سازی 200 تن پرتقال و سیب برای شب عید در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید