10 نکته که پیش از بازسازی مدارس باید بدانید

به گزارش وبلاگ خوراکی، یکی از موارد مهم بهره­ گیری از چمن مصنوعی، استفاده از آن در محیط­ های آموزشی از جمله مدارس و مهدکودک­ هاست.

10 نکته که پیش از بازسازی مدارس باید بدانید

به گزارش وبلاگ خوراکی، بنابر اعلام ایرانیان سونار، مدارس امروز نسبت به گذشته توجه به بیشتری به ایمنی دانش ­آموز، زیباسازی محیط آموزشی و نیز رعایت استاندارها برای بالارفتن کیفیت آموزش خود دارند. یکی از مواردی که می ­تواند این استاندارها را به ویژه در حوزه ایمنی تامین کند، چمن مصنوعی است.

در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم چگونه می ­توان در فصل بازسازی و نوسازی مدارس، چمن مصنوعی را انتخاب مناسبی برای کاربردهای متفاوت دانست.

چرا چمن مصنوعی در مدارس؟

ممکن است به نظر بیاید به کارگیری چمن مصنوعی در مدارس مغایر با اهداف آموزشی است و این محصول برای چنین فضاهایی غیر لازم به نظر بیاید. اما مواردی که با چمن مصنوعی تسهیل می­ شوند باعث شده تا این محصول در مهمترین و بزرگترین مدارس خصوصی از جمله مجموعه مدارس سلام، تقوا، آل یاسین، آینده سازان، شهاب دانش، علامه طباطبایی و … از طرف ایرانیان سونار نصب شود. به یاد داشته باشید که موارد زیر را هنگام تهیه و نصب چمن مصنوعی در محیط آموزشی خود حتما رعایت کنید:

1- چمن مصنوعی مهدکودک و مدرسه باید قیمت منطقی، مناسب و اقتصادی داشته باشد تا برای مدیران و گردانندگان این مکان ها صرفه اقتصادی داشته باشد، در غیر این صورت توجیح اقتصادی انجام چنین کاری در مدرسه وجود نخواهد داشت. پس بنابراین قیمت چمن مصنوعی در انتخاب بسیار مهم است.

2- چمن مصنوعی بهداشتی برای مهدکودک و مدرسه انتخاب کنید. برخی از انواع مدل چمن مصنوعی با ارتفاع نخ 10 میلی متر دارای سرب در مواد تشکیل دهنده هستند، بنابراین اگرچه ارزان هستند، اما به هیچ وجه برای محیط آموزشی و بازی بچه ها مناسب نیستند.

3-چمن مصنوعی مناسب برای مدرسه و مهدکودک باید نخ های قوی و بافت محکم داشته باشد. در اینگونه مکان ها بیشتر توصیه می شود از چمن مصنوعی با نخ V شکل و یا C شکل استفاده شود. چرا که اینگونه نخ ها در برابر کوبیده شدن بیشتر مقاوم هستند.

4-میزان پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده شده در تولید نخ چمن مصنوعی کم نباشد، چرا که در غیر اینصورت نخ ها زیر تابش نور خورشید دچار خوردگی و رنگ پریدگی می شوند و زود از بین می روند.

5-گارانتی چمن مصنوعی مطمئن باشد. شرکت گارانتی کننده باید دارای اعتبار لازم باشد تا در صورت نیاز به استفاده از گارانتی بتوان از این مورد استفاده کرد.

6-هر چه مواد بکار رفته در چمن مصنوعی مهدکودک با کیفیت تر باشد، رنگ و نرمی نخ های چمن نیز بهتر خواهد بود. پس بنابراین توصیه می شود از چمن مصنوعی خوش رنگ و با نرمی و لطافت مناسب استفاده شود.

7-به هیچ وجه از مدل چمن مصنوعی که نیاز به پر شونده (سیلیس و گرانول) دارد در فضای مهدکودک و مدرسه استفاده نشود، چرا که این مواد به هیچ وجه بهداشتی نیستند.

8-اگر می خواهید یک چمن مصنوعی استاندارد در مدرسه و یا مهدکودک داشته باشید از لایه زیرین فوم و یا ژئوتکستایل زیر چمن استفاده کنید.

9-شیب جایی که قرار است چمن مصنوعی شود باید استاندارد باشد تا در هنگام بارش دچار آبگرفتگی زیر چمن نشوید.

10- نکته آخر اینکه در نظافت چمن مصنوعی مهدکودک و مدارس بسیار کوشا باشید. با جارو برقی همیشه لابلای نخ ها را تمیز کنید و در صورت نیاز با مواد شوینده شستشو دهید.

کدام مدل از چمن مصنوعی برای مدارس مناسب است؟

ایرانیان سونار به عنوان بزرگترین وارد کننده چمن مصنوعی تزئینی در ایران یکی از حامیان اصلی ایمنی مدارس و دانش آموزان است. کاربرد چمن مصنوعی در مدارس و مراکز آموزشی به عنوان یکی از کفپوش هایی که برای گروه سنی کودک مناسب سازی شده و نیز ایمنی و سلامت آن ها تضمین می کند، این محصول را به یکی از مهمترین کفپوش ها برای مدارس تبدیل کرده است. چمن­ های مصنوعی مناسب این کاربرد مدل­ های سافت و گرین با ارتفاع نخ 25 و 20 سانت هستند. اطلاعات بیشتر از این مدل ها را در وب سایت ایرانیان سونار بخوانید.

درباره ایرانیان سونار:

ایرانیان سونار مفتخر است که به عنوان تنها کننده سی سی گراس چین در ایران فعالیت می کند و می تواند دروازه ای از تمام تکنولوژی و محصولات به روز این شرکت را به روی بازار در حال پیشرفت چمن مصنوعی ایران باز کند. ایرانیان سونار تنها واردکننده چمن مصنوعی سی سی گراس در ایران است که به بزرگ ترین مرکز فروش چمن مصنوعی تزئینی در ایران تبدیل شده و آماده فروش و خدمت رسانی در تمام پروژه های چمن مصنوعی با کنندگی های فعال در سراسر کشور است. در این مجموعه انواع مدلهای چمن مصنوعی با قیمت های مختلف، 4 سال گارانتی و حمل و نصب رایگان به فروش می رسد. همچنین تیم اجرایی شرکت به شما در طراحی و اجرای حرفه ای کار کمک می کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از محصولات این شرکت با شماره تلفن های 54863-021 تماس بگیرید و یا به وبسایت های www.ccgrass.ir و یا www.sonarstar.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "10 نکته که پیش از بازسازی مدارس باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نکته که پیش از بازسازی مدارس باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید