وزرای دفاع و امورخارجه درباره قرارداد خرید تانک چیفتن از مجلس تذکر دریافت کردند

به گزارش وبلاگ خوراکی، رضا تقی پور نماینده مردم تهران به وزرای امور خارجه و دفاع لزوم احقاق تمامی حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران در قرارداد خرید تانک چیفتن با شرکت انگلیسی IMS را متذکر شد.

وزرای دفاع و امورخارجه درباره قرارداد خرید تانک چیفتن از مجلس تذکر دریافت کردند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ خوراکی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (چهارشنبه 9 مهر 99) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به توضیح زیر است:

بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان نمود که علت الزام مردم به جبران خسارت ناشی از سرقت کابل و سیم های مخابرات چیست؟

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور به وزیر جهاد کشاورزی لزوم بازنگری در طرح اخذ تعرفه از صادرات شیر خشک را متذکر شد.

جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر به اتفاق 23 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر نفت لزوم متناسب سازی تعداد صندلی های سی ان جی با تعداد خودرو های گازسوز کشور را متذکر شدند.

جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر به وزیر آموزش و پروش لزوم بازنگری در شیوه تصمیم گیری در آموزش و پرورش و رسیدگی به مطالبه عمومی نسبت به آغاز سال تحصیلی جدید را متذکر شد و نیز این نماینده به وزیر آموزش و پرورش به خاطر واگذاری بدون مجوز مدارس دولتی تحت عنوان خرید خدمات آموزشی و همچنین در خصوص عدم واریز سرانه دانش آموزی مدارس یا واریز اندک و با تاخیر زیاد این اعتبار تذکر داد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور به وزیر ورزش و جوانان لزوم نظارت بر تخلفات اقتصادی فدراسیون ها و لزوم نظارت بر تخصیص اعتبار به فدراسیون های ورزش های تیمی و انفرادی را متذکر شد.

رضا تقی پور نماینده مردم تهران به وزرای امور خارجه و دفاع لزوم احقاق تمامی حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران در قرارداد خرید تانک چیفتن با شرکت انگلیسی IMS را متذکر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزرای دفاع و امورخارجه درباره قرارداد خرید تانک چیفتن از مجلس تذکر دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای دفاع و امورخارجه درباره قرارداد خرید تانک چیفتن از مجلس تذکر دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید