میوه شب عید از چهارشنبه توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ خوراکی، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرتقال با قیمت حدودا 10 هزار تومان خریداری شده که حداکثر باید با قیمت 14 هزار تومان به توزیع گردد، ادامه داد: سیب نیز با قیمت حدودا هر کیلوگرم 20 هزار تومان خریداری شده که باید با قیمت حداکثر 25 هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

میوه شب عید از چهارشنبه توزیع می گردد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: 16 هزار تن میوه شب عید شامل پرتقال و سیب خریداری شده است که باید توزیع آن از چهارشنبه هفته جاری در تمامی استان ها شروع گردد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد عسکری در شرح نشست امروز یکشنبه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: 16 هزار تن میوه شب عید شامل پرتقال و سیب خریداری شده است که باید توزیع آن از چهارشنبه هفته جاری در تمامی استان ها شروع گردد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرتقال با قیمت حدودا 10 هزار تومان خریداری شده که حداکثر باید با قیمت 14 هزار تومان به توزیع گردد، ادامه داد: سیب نیز با قیمت حدودا هر کیلوگرم 20 هزار تومان خریداری شده که باید با قیمت حداکثر 25 هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

عسکری با تاکید بر اینکه اگر تخلفی در زمینه توزیع میوه شب عید صورت بگیرد با آن برخورد می کنیم، مطرح کرد: سازمان تعاون روستایی باید به صورت روزانه گزارش خود از توزیع میوه شب عید در استان ها را به کمیسیون ارائه نماید. نظارت بر بازار به صورت دقیق باید انجام گردد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

منبع: عصر ایران

به "میوه شب عید از چهارشنبه توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه شب عید از چهارشنبه توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید