فکری: بابت تک امتیاز بازی با طرفدار از بازیکنانم تشکر می کنم

به گزارش وبلاگ خوراکی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بابت همین تک امتیاز از بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم شرایط بهتر گردد و بازیکنان با توانایی بیش تری کار نمایند و امتیاز بگیریم.

فکری: بابت تک امتیاز بازی با طرفدار از بازیکنانم تشکر می کنم

به گزارش وبلاگ خوراکی، ملاقات دو تیم نفت مسجدسلیمان و طرفدار از هفته بیست و سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

محمود فکری در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: به دو تیم و بازیکنانم که با تمام توان بازی می نمایند خسته نباشید می گویم. بازیکنانم کم نمی گذارند. من خیلی نگران بودم که تمرکز بازیکنان به خاطر مسائل اقتصادی به هم نخورد. به هر حال شب عید است و بازیکن و خانواده های شان منتظر پول هستند.

او اضافه نمود: وقتی پول به بازیکنان پرداخت نگردد، ما هر چقدر کوشش کنیم تا بازیکن تمرکز داشته باشد و با تمام سلول های بدنش بازی کند، خود به خود توانایی اش کم می گردد و تمرکز ندارد و همین می گردد که شاید یک بازی را ببینیم که بازیکن کوشش می نماید گل نخوریم و توانایی ایجاد موقعیت برای گلزنی را نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در مجموع بابت همین تک امتیاز از بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم شرایط بهتر گردد و بازیکنان با توانایی بیش تر کار نمایند و امتیاز بگیریم.

وی در سرانجام نیز اعلام کرد: داوری هم مسئله ای نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فکری: بابت تک امتیاز بازی با طرفدار از بازیکنانم تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: بابت تک امتیاز بازی با طرفدار از بازیکنانم تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید