ضرورت گزینش دقیق و منصفانه در آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ خوراکی، وزیر آموزش و پرورش در پیامی، سالروز تأسیس نهاد گزینش به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت و بر اهمیت و ضرورت گزینش دقیق و منصفانه در آموزش و پرورش تأکید کرد.

ضرورت گزینش دقیق و منصفانه در آموزش و پرورش

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خوراکی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آستانه فرا رسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این روز از دست اندرکاران هسته گزینش قدردانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش در بخشی از این پیام با اشاره به هدف گذاری دقیق و بهره گیری از ظرفیت های قانونی، اظهار کرد: بسیار خرسندم که نهاد انقلابی گزینش که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و قوام یافته است، با هدف گذاری دقیق و بهره گیری از ظرفیت های قانونی، وظیفه سترگ خود را در راستا سالم سازی نظام اداری و عدالت استخدامی ایفا می نماید.

در متن پیام وزیر آموزش و پرورش آمده است: پروردگار متعال را به پاس موهبت بهره مندی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاکرم و به پیشگاه پیامبر خوبی ها و خاتم رسل، حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت مطهر ایشان (علیهم السلام) درود بیکران می فرستم.

زیباترین جلوه های کرامت انسانی در عنصر تربیت بروز یافته است تا با بسط مناسبات معنوی و الهی در ضمیر پاک بشر ممزوج شود و با اراده خالق یکتا، نویدبخش حیات طیبه و تعالی انسان باشد. صیانت از این عطیه ربوبی، خود در گروی تلاش متعهدانه انسان های فرهیخته ای است که با تهذیب، بصیرت و خداباوری، تربیت نسل های آینده را سرلوحه همت خویش قرار داده و هنرمندانه، کرانه های علم و دانش را در ساحت دین و اخلاق متبلور می نمایند.

بی تردید پی ریزی و صیانت از این عرصه حیات آفرین، جز با درایت و دلسوزی انسان های خدوم، متعهد و متخصص پایدار نمی شود. اکنون به لطف الهی، دستگاه تعلیم و تربیت کشور نقش بی بدیل خود را در راستا رشد دانش و بینش فرزندان میهن اسلامی پدیدار ساخته و صفحاتی زرین در عرصه خدمت رسانی در نظام اسلامی به ظهور رسانده است.

در ادامه این پیام آمده است: بسیار خرسندم که نهاد انقلابی گزینش که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و قوام یافته است، با هدف گذاری دقیق و بهره گیری از ظرفیت های قانونی، وظیفه سترگ خود را در راستا سالم سازی نظام اداری و عدالت استخدامی ایفا می نماید.

در آستانه سالروز تشکیل این نهاد در دستگاه های اجرایی کشور، با درود و سلام به روان بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن (ره) و گرامیداشت سالگرد تنقیح گزینش، ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت گزینش دقیق، منصفانه، قانونگرا، هوشمندانه و مبتنی بر اصل کرامت انسانی به منظور به کارگیری منابع انسانی شایسته در آموزش و پرورش کشور، زحمات خدمتگزاران صدیق گزینش را ارج می نهم واطمینان دارم که همواره به عنوان چشمانی بینا و بازوانی توانا نقش ارزنده خود را در ساماندهی منابع انسانی به انجام می رسانند تا به یاری خداوند متعال شاهد تحقق کامل سیاست ها و مأموریت های نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون این همکاران خدوم را در سایه تلاش و توکل به ذات حق تعالی و سیره هدایت گر ائمه معصومین (علیهم السلام) مسألت می نمایم و امیدوارم در راستای سیاست های اجرایی و اداری دولت تدبیر و امید و در راستا بالندگی نظام تعلیم و تربیت پیروز و سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ضرورت گزینش دقیق و منصفانه در آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت گزینش دقیق و منصفانه در آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید