شهریه دانشگاه پیغام نور 15درصد افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ خوراکی، معاون اداری اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور با بیان اینکه شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 تا 15 درصد افزایش می یابد، گفت :میزان شهریه این دانشگاه از صفر تا 15 درصد محاسبه می گردد که البته این افزایش برای برخی از رشته های تحصیلی اعمال خواهد شد.

شهریه دانشگاه پیغام نور 15درصد افزایش می یابد

حسن علیزاده معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ خوراکی، درباره افزایش شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی 98-97 گفت: با توجه به اینکه از سوی وزارت علوم مجوز 15 درصدافزایش شهریه دانشجویی صادر شده است باید جزئیات این موضوع و تصمیم گیری نهایی توسط هیئت امناء دانشگاه انجام گردد.

وی اضافه نمود: در برخی از رشته ها براساس انتخاب و تصمیم هیئت امنا قطعا افزایش شهریه خواهیم داشت اما همه رشته های تحصیلی را شامل نمی گردد.

معاون اداری اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور درباره میزان وام دانشجویی برای هر مقطع تحصیلی افزود: طبق تفاهم نامه ای که با بانک ها داریم برای دانشجویان مقطع کارشناسی مبلغ 850 هزار تومان و برای مقطع کارشناسی ارشد 2 میلیون و پانصد هزار تومان و در نهایت برای مقطع دکتری نیز مبلغ 8 میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

علیزاده از اضافه شدن 2 بانک در سال تحصیلی جدید برای تسهیلات وام دانشجویی اطلاع داد و توضیح داد: برای ارائه خدمات بانکی و تسهیلات وام دانشجویی با 2 بانک قرار داد امضاء نموده ایم و در سال تحصیلی جدید به دانشجویان خدمات می دهند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از اقشار مختلف دانشجویی ادامه داد: تسهیلات وام دانشجویی برای دانشجویان 1/4 دهم بوده و باز پرداخت آن به 47 ماه تغییر یافته که این کار برای جلو گیری از محروم شدن دانشجویان بی بضاعت است.

علیزاده در انتها گفت: رشته هایی که افزایش شهریه دارند و رشته هایی که شهریه آنها همانند سال گذشته محاسبه می شوند پس از جلسه هیئت امناءدانشگاه در اواخر تیر ماه اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "شهریه دانشگاه پیغام نور 15درصد افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریه دانشگاه پیغام نور 15درصد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید