سال 1401 فرصت مناسبی برای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان است

به گزارش وبلاگ خوراکی، مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم در سمنان گفت: سال 1401 با عنوان سال فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین فرصت مناسبی برای توسعه شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی است.

سال 1401 فرصت مناسبی برای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان است

به گزارش گروه استان های وبلاگ خوراکی، امید رضایی فر، مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم در سمنان در بازدید سر زده از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، نقش دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری دانشگاهی را در توسعه اقتصاد دانش بنیان مهم برشمرد و گفت: سال 1401 با توجه به نامگذاری سال فرصت مناسبی برای توسعه شرکت های دانش بنیان است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم اضافه کرد: این فرصت زمینه ساز فراوری دانش بنیان، ایجاد فضای کار آفرینی و اشتغال پایدار خواهد بود.

رضایی فر در این بازدید ضمن آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های فناوران گفت: دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری دانشگاهی در تقویت اکوسیستم فناوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان استان ها نقش بسزایی دارند، به شرط آنکه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده گردد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز گفت: در این بازدید سر زده، نشستی با مدیران و معاونین پارک برگزار و گزارشی از زیرساخت ها و حمایت های انجام شده از واحد های فناور ارائه شد.

علی حقیقی اصل اضافه کرد: بازدید از شرکت های فناور و آشنایی با فعالیت و عملکرد آن ها از دیگر برنامه های مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم در بازدید سر زده از پارم علم و فناوری دانشگاه سمنان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سال 1401 فرصت مناسبی برای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 1401 فرصت مناسبی برای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید