خبرنگاران عملکرد رسانه های آذربایجان شرقی برای مقابله با کرونا تحسین برانگیز است

به گزارش وبلاگ خوراکی، تبریز- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی گفت: مطلع سازی رسانه های استان برای مقابله با بیماری کرونا و اطلاع رسانی مطلوب آنها تحسین برانگیز است.

خبرنگاران عملکرد رسانه های آذربایجان شرقی برای مقابله با کرونا تحسین برانگیز است

به گزارش وبلاگ خوراکی، محمد محمد پور روز پنجشنبه در نهمین نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: نحوه برخورد، اطلاع رسانی، امیدبخشی و ارائه آموزش های لازم برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در رسانه ها بسیار خوب بوده است.

وی اضافه نمود: ارزیابی ما این است که رسانه ها خوب عمل کردند و به خاطر همین عملکرد شان قابل تقدیر هستند.

محمدپور با بیان اینکه ضروری است رسانه ها به تنویر افکار عمومی و نشاط بخشی در جامع ادامه دهند، گفت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نخبگان، صنوف و موسسات فرهنگی و هنری و فعالان فرهنگی و هنری و رسانه ای برای ایفای نقش موثر و آموزش و آگاهی رسانی بیشتر جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در تماس و هماهنگی است.

وی با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی استان بالاترین مرجع اطلاع رسانی در سطح آذربایجان شرقی محسوب می گردد، گفت: ارائه آمار و اطلاعات درست با استناد به منابع معتبر، امید بخشی و نشاط افزایی و مهیا کردن مردم برای مواجهه موثر، رسالت اصلی اطلاع رسانی رسانه ها در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بوده که تا به امروز به خوبی آن را انجام داده اند.

محمدپور ادامه داد: رسانه ها، در چند محور آرام بخشی جامعه، اعلام مخاطرات ویروس و شیوع بیماری و لزوم مراقبت های فردی و بین فردی برای مقابله با کرونا و نیز بیان خدمات و ایثارگری های مدافعان سلامت مردم و قدردانی از آنان، ایفای نقش می نمایند که انتظار می رود با شتاب و گستردگی این راستا را ادامه دهند و سهم تاریخی خود را در مدیریت بحران پیش آمده، ایفا و کنترل وضع کنونی را با ترغیب و توسعه مشارکت اجتماعی، تثبیت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عملکرد رسانه های آذربایجان شرقی برای مقابله با کرونا تحسین برانگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملکرد رسانه های آذربایجان شرقی برای مقابله با کرونا تحسین برانگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید