اسفند سختی در پیش است

به گزارش وبلاگ خوراکی، وزیر بهداشت امروز هشدار داد اگر شیوه نامه ها را رعایت نکنیم و محکم نایستیم، اسفند سختی در پیش خواهد بود. در همین آخرین آمار کرونا نشان می دهد در یک روز اخیر تعداد جانباختگان بیش از هشتاد نفر بوده که نسبت به دیروز حدود بیست نفر افزایش نشان می دهد.

اسفند سختی در پیش است

سعید نمکی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: اسفند سختی در پیش خواهیم داشت اگر سخت نگیریم، محکم نایستیم و شیوه نامه ها را رعایت نکنیم.

او توضیح داد: اعلام خطر میکنم که با این ویروس نباید با سهل انگاری برخورد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: اگر دیر بجنبیم همه رشته ها پنبه خواهد شد هر چه رعایت شیوه نامه ها کم شد تعداد بیماران بیشتر شد.

نمکی با بیان اینکه در خانواده ای با مشکل مالی عظیم شدم و می فهمم که امرار معاش مردم سخت شده، گفت: هیچ پدیده ای برای اقتصاد کشور بدتر از طولانی شدن اپیدمی نیست، در اپیدمی عظیم ترین رسالت ما کوتاه کردن زمان آن است.

او اضافه کرد: این ویروس بسیار چموش است و آهنگ گرفتاری آن بسیار بیشتر از کار هایی است که کادر درمان انجام می دهند.

وزیر بهداشت به مسولان تاکید نمود: حتما جلسات مشترک در استان زنجان، البرز و تهران برگزار و به مردم اطلاع رسانی گسترده گردد.

دکتر نمکی با بیان اینکه، راهی که دو هفته با ویروس قبلی رفته می شد با این ویروس جدید 72 ساعته رفته می گردد، از مسئولان علوم پزشکی خواست: بیمارستان ها را برای هجمه احتمالی آماده و مراکز سرپایی را فعال تر کنید.

او با تاکید بر اطلاع رسانی به مردم گفت: باید بیمارستان ها و مراکز سرپایی را برای هجمه احتمالی آماده تر کرد.

نمکی با بیان اینکه کرونا ویروسی چموشی است که قدرتمندان دنیا را به زانو در آورده، گفت: آهنگ گرفتاری ویروس بسیار بیشتر از کار هایی است که کادر درمان انجام دهند.

او با بیان اینکه هر چه رعایت دستورالعمل ها کم گردد تعداد بیماران بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: اگر دیر بجنبیم همه رشته ها پنبه می گردد.

منبع: فرارو

به "اسفند سختی در پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفند سختی در پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید