یزدانی: باید از تیلور قدردانی کنم، او برای من انگیزه و الهام بخش بود

به گزارش وبلاگ خوراکی، حسن یزدانی پس از پیروزی قابل توجهش مقابل حریف آمریکایی اش سخنان جالبی به زبان آورد.

یزدانی: باید از تیلور قدردانی کنم، او برای من انگیزه و الهام بخش بود

به گزارش وبلاگ خوراکی، اتحادیه دنیای کشتی (UWW) پس از برگزاری کشتی فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا در شهر اسلو نروژ بین حسن یزدانی و دیوید تیلور نوشت؛ یزدانی مسابقه را از ابتدا تا خاتمه کنترل کرد تا با پیروزی 6 بر 2 مقابل تیلور در فینال مورد انتظار 86 کیلوگرم به پیروزی برسد.

پیروزی یزدانی، دو ماه پس از شکست دلخراش مقابل تیلور در فینال بازی های المپیک 2020 توکیو، به اسم سومین اسم قهرمانی دنیا برای او دست یافت تا با طلای المپیک 2016 ریو به میدان برود و یک روز قابل توجه را برای ایران در سالن جوردال آمفی رقم زد.

در بازی های المپیک توکیو که یزدانی در 17 ثانیه پایانی نتیجه را 4-3 به تیلور واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد، در مسابقه یکشنبه شب هرگز به رقیب آمریکایی خود فرصت نزدیک شدن نداد.

یزدانی پس از این برد به سایت رسمی اتحادیه دنیای کشتی گفت: باعث خوشحالی مردم ایران شدم. باید از تیلور قدردانی کنم چون او برای من انگیزه و الهام بخش بود تا بهتر و بهتر کار کنم و قهرمان شوم. ایران همواره از کشتی گیرانش حمایت می نماید و هوادارانی که اینجا در سالن حضور داشتند، فوق العاده بودند و به خاطر آنها و خدا بود که برنده شدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یزدانی: باید از تیلور قدردانی کنم، او برای من انگیزه و الهام بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: باید از تیلور قدردانی کنم، او برای من انگیزه و الهام بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید