میلاد وزیری: برای المپیک باید به رکورد 6 سال پیش خودم برسم!

به گزارش وبلاگ خوراکی، میلاد وزیری در تبادل نظر با خبرنگاران به پیگیری تمریناتش برای آماده سازی حضور در بازی های المپیک اشاره نمود و گفت: در مدت زمانی که اردوی تیم ملی در امیدیه در جریان بود، من در تهران و به صورت انفرادی پیگیر تمرینات بدنسازی بودم. البته این مرحله از تمریناتم با نظارت کادر فنی و طبق ملاحظات و برنامه های آنها انجام می شد.

میلاد وزیری: برای المپیک باید به رکورد 6 سال پیش خودم برسم!

وی با بیان اینکه از پنجشنبه و همزمان با شروع دور جدید اردوی تیم ملی تیروکمان در کیش تمریناتش را در این جزیره و درکنار با دیگر اردونشینان دنبال خواهد نمود، در خصوص شرایط آمادگی خود اعلام کرد: قاعدتاً وقتی در دوره بدنسازی به سر می بریم به لحاظ آمادگی بدنی با افت روبرو می شویم اما تا زمان اعزام های برون مرزی پیش از المپیک و برای خودِ این بازی ها، قطعاً به اوج آمادگی خواهیم رسید.

کماندار المپیکی ایران یادآور شد: تیم ملی تیروکمان 20 تیرماه برای حضور در کاپ آسیا راهی تایلند می گردد. خردادماه سال آینده هم باید در رقابت های جهانی برلین شرکت کنیم که حُکم توزیع سهمیه المپیک را هم دارد. در این رقابت ها سهمیه تیمی ریکرو مردان و سهمیه تیمی و انفرادی ریکرو بانوان توزیع می گردد. قطعاً برنامه های کادر فنی تیم ملی به گونه ای پیش می رود که برای هر یک از رویدادها به حداکثر آمادگی رسیده باشیم. اوج آمادگی مان هم برای المپیک توکیو خواهد بود.

وزیری در پاسخ به پرسشی که در خصوص شرایط رکوردش و لزوم ارتقای آن مطرح شد نیز گفت: طبق آخرین رکوردگیری که برای تیم ملی انجام شد، رکورد من 666 بود. بالاترین رکورد برون مرزی که در اختیار دارم 667 است اما بالاترین رکوردم 6 سال پیش در تهران و به میزان 688 ثبت شد.

تنها کماندار ایران در بازی های المپیک تاکید نمود: باید برای حضور در المپیک رکورد فعلی ام را ارتقا دهم. می خواهم به گونه ای تمرینات و اردوها را پیگیری کنم که بتوانم حداقل به بالاترین حدنصاب رکوردم یعنی همان رکورد 6 سال پیش دست پیدا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که شرایط برای ارتقا اینچنینی رکورد در چه صورت مهیا می گردد؟، گفت: برنامه های پیشنهادی توسط کادر فنی به فدراسیون اعلام شده است. احتیاج است که در کنار تمرینات داخلی، اردوهای برون مرزی هم داشته باشیم. با این برنامه موافقت شده و برای اجرای آن هم اقدام شده است. امیدوارم در کل شرایط به گونه ای مهیا گردد که بتوانیم بهترین بهره وری را از اردوها و تمرینات پیش بینی شده داشته باشیم.

وزیری در خاتمه گفت: خشنودم که خیلی زود تکلیفم را برای حضور در المپیک معین کردم اما خشنود تر می شوم در مسابقات آلمان هم بتوانیم سهمیه های جدیدی به دست بیاوریم و تیم با ترکیب کامل راهی توکیو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میلاد وزیری: برای المپیک باید به رکورد 6 سال پیش خودم برسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد وزیری: برای المپیک باید به رکورد 6 سال پیش خودم برسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید