توصیف جالب آسوشیتدپرس از ملاقات ایران و آمریکا در جام جهانی

به گزارش وبلاگ خوراکی، آسوشیتدپرس در گزارشی به جام جهانی پیش رو پرداخت و از ملاقات ایران و آمریکا به عنوان مادر تمام بازی ها یاد کرد

توصیف جالب آسوشیتدپرس از ملاقات ایران و آمریکا در جام جهانی

به گزارش وبلاگ خوراکی ، آخرین فرصت برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، بازگشت کیلیان ام باپه به بزرگترین صحنه و آمادگی برزیل برای کسب ستاره ششم. یکی از مجذوب نماینده ترین جام های دنیای نزدیک است؛ 32 تیم، 64 مسابقه، 28 روز، اولین جام دنیای در خاورمیانه.

ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس درباره جام دنیای 2022 قطر نوشت:

تیم های برتر

نیمار، وینیسیوس جونیور و سایر بازیکنان برزیل همه در اوج هستند و آماده درخشش در جام دنیای. آیا اولین قهرمانی جام دنیای برزیل پس از سال 2002 اتفاق می افتد؟

نسل طلایی به تدریج در حال خاتمه است و این دوره آخرین شانس این نسل فوتبال بلژیک برای قهرمانی است. هنوز کوین دی بروین رهبری تیم را بر عهده دارد.

از زمان دیگو مارادونای بزرگ، هیچ عنوانی در جام دنیای برای این تیم کسب نشده است. این اولین جام دنیای پس از مرگ او خواهد بود و احتمالا آخرین جام دنیای لیونل مسی.

مدافع عنوان قهرمانی هنوز هم آماده ترین تیم است و بازیکنان خوب زیادی در ترکیب دارد. اکنون ام باپه و کریم بنزما در خط حمله هستند. پس از برزیل در سال 1962، هیچ تیمی قهرمان جام دنیای خود را در سال بعد تکرار ننموده است.

یک پای نیمه نهایی جام دنیای 2018 و فینالیست یورو 2020، حالا در زمره مدعیان قهرمانی در جام دنیای است.

ستاره های بزرگ

7 بار برترین بازیکن دنیا شده است. او در جام دنیای که به احتمال بسیار زیاد آخرین جام دنیای او محسوب می گردد، امید اول آلبی سلسته است. با این حال مسی به تنهایی نمی تواند قهرمانی کشورش را در این بازی ها رقم بزند. ستاره آرژانتینی پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا که اولین قهرمانی او در رده ملی بود، انگیزه زیادی پیدا نموده است. او می خواهد تنها عنوانی را که در ویترین افتخاراتش وجود ندارد به دست آورد. اگر مهاجم آرژانتینی به این فرایند ادامه دهد به هدفش خواهد رسید و می تواند نقش مهمی در عملکرد تیمش در جام دنیای پیش رو داشته باشد.

برترین گلزن در رده ملی است. او اکنون 37 سال دارد و احتمالا آخرین حضور در جام دنیای را تجربه می نماید. رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس و حضور در یونایتد در رده باشگاهی از نظر گلزنی افت نموده است. با این حال رونالدو در هر شرایطی امید اول تیم کشورش در جام دنیای خواهد بود.

او افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در جام دنیای را در کارنامه افتخارت خود دارد و حالا امید اصلی درخشش تیمش در قطر است. او 4 گل در دوره قبل جام دنیای به ثمر رساند تا با قهرمانی در 19 سالگی، خیلی ها به مقایسه او با پله، اسطوره برزیلی بپردازند. پله در سال 1958 در 17 سالگی برزیل را قهرمان جام دنیای کرد و 4 سال بعد در سال 1962 نیز توانست به برزیل یاری کند تا باز هم قهرمان جام دنیای گردد.

جدیدترین مطالب

دفاع کولینا از ربات آفساید در جام دنیای

علی دایی: خودم نخواستم وزیر شوم!

با کاپیتان های جام دنیای آشنا شوید/ خاتمهی برای 2 فوق ستاره…

راز جادوی مسی کشف شد

او برترین هافبک دنیا است. بلژیک فقط باید امیدوار باشد که او مصدوم نباشد. همکاری او با روملو لوکاکو در جام دنیای می تواند بلژیک را به یکی از خطرناک ترین تیم های این دوره تبدیل کند. بلژیک ستاره های زیادی دارد ولی بهتر از همه این ها کوین دی بروین است که همه کاره منچسترسیتی محسوب می گردد.

در تالار افتخارات نیمار، نبود جام دنیای و توپ طلا حس می گردد و مهاجم برزیلی به خوبی می داند که راه رسیدن به توپ طلا قهرمانی در جام دنیای است و چه بسا او بتواند همانند قهرمانی در المپیک ریو، این بار با تیم ملی برزیل افتخار بزرگ را به دست بیاورد.

نحوه برگزاری جام دنیای

برای یک جشن فوتبال آماده شوید. هشت گروه چهار تیمی وجود دارد که دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می نمایند.

چهار بازی پشت سر هم در هر روز وجود خواهد داشت؛ بله! چهار. برای مرحله حذفی که یک روز پس از خاتمه مرحله گروهی شروع می گردد، استراحتی وجود نخواهد داشت.

بازی هایی که باید ببینید

این ملاقات با حضور سادیو مانه و فیرجیل فان دایک جالب است.

اولین رقابت بزرگ قاره ای در مرحله گروهی

دو قهرمان سال های 2010 و 2014، دو غول فوتبال اروپا و دنیا.

این بازی به عنوان مادر همه بازی ها نام گذاری شده است. درست مانند جام دنیای 1998، دو کشور در مرحله گروهی در یک مسابقه سیاسی به مصاف هم خواهند رفت. روابط دیپلماتیک بین کشورها از زمان قطع شدن آن در سال 1980 هنوز احیا نشده است.

کسی 2 ژوئیه 2010 را به خاطر می آورد؟ در آخرین دقیقه وقت اضافه در ملاقات اروگوئه و غنا در مرحله یک چهارم نهایی جام دنیای، لوئیس سوارس عمدا توپ را با دست لمس کرد و اخراج شد. غنا در ضربات پنالتی مغلوب شد و سوارس جشن گرفت.

بازی های محبت آمیز آینده

با توجه به برگزاری این جام دنیای در میانه فصل، بسیاری از کشورها بازی های محبت آمیز زیادی ندارند. در واقع، برای کشورهای اروپایی، مسابقات لیگ ملت ها به نوعی بازی های محبت آمیز است. از جمله بازی های بزرگ ماه آینده می توان به بازی های ایتالیا مقابل انگلیس، هلند مقابل بلژیک، انگلیس مقابل آلمان و پرتغال مقابل اسپانیا اشاره نمود.

ایالات متحده نیز ماه بعد با ژاپن و عربستان سعودی بازی خواهد نمود که هر دو بازی محبت آمیز در اروپا برگزار می شوند.

منبع: خبرکانادا

به "توصیف جالب آسوشیتدپرس از ملاقات ایران و آمریکا در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف جالب آسوشیتدپرس از ملاقات ایران و آمریکا در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید