کمک اتاق یزد به بیمارستان های استان برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ خوراکی، رئیس اتاق یزد از کمک خیرخواهانه این اتاق به بیمارستان های یزد با خرید 7 دستگاه ماشین لباس شویی جهت شست وشوی البسه بیماران و کادر درمانی خبر داد.

کمک اتاق یزد به بیمارستان های استان برای مقابله با کرونا

محمدرضا قمی با بیان اینکه لباس شویی های مذکور دارای ظرفیت 15 و 10 کیلویی هستند، اظهار کرد: با توجه به نیاز بیمارستان های شهید صدوقی و افشار و مشکل بودجه ای آنها، ماشین لباس شویی موردنیاز جهت شست و شوی البسه بیماران و کادر درمانی خریداری و به این مراکز درمانی اعطا شد.

وی با بیان اینکه اتاق یزد به اندازه توان خود در راستای کمک به کادر درمانی و مردم برای مبارزه با بیماری کرونا کمک می کند، ابراز امیدواری کرد: همان طور که تولیدکنندگان و صنعتگران به خصوص در زمینه تولید ماسک، دستکش، الکل و لوازم ضدعفونی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند، سایر فعالان اقتصادی و صنعتگران استان نیز اقدام کنند.

رئیس اتاق یزد گفت: فعالان اقتصادی و صنعتگران یزدی در زمینه کمک های خیریه فعال هستند و اگر ارگان های ذی ربط به خصوص مرکز بهداشت و کادر پزشکی و درمانی، نیازها را به آنها اطلاع دهد این فعالان نیز در حد توان همکاری و کمک می کنند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "کمک اتاق یزد به بیمارستان های استان برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک اتاق یزد به بیمارستان های استان برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید