کلاهبرداری با ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه دانشجویان

به گزارش وبلاگ خوراکی، سرهنگ پاشایی گفت: با توجه به اعلام وزارت ارتباطات مبنی بر ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه دانشجویان متقاضیان مراقب کلاهبرداران باشند.

کلاهبرداری با ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه دانشجویان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خوراکی، سرهنگ رامین پاشاییاظهار داشت: با توجه به اینکه ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه دانشجویان نیازمند درخواست و ثبت نام از سوی دانشجویان است، متقاضیان مطلع باشند صرفا جهت ثبت نام به آدرس های اصلی اعلامی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه افراد داوطلب نباید به آدرس هایی که در قالب تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی و پیغام هایی که از سوی افراد ناشناس در این رابطه ارسال می گردد، توجه نمایند، توضیح داد: مجرمان سایبری به راحتی با عناوین مختلف شهروندان را برای ورود به درگاه های جعلی تشویق می نمایند و بیشتر این لینک ها ضمن راهنمایی افراد متقاضی به صفحات فیشینگ، با دریافت اطلاعات کارت بانکی طعمه های خود، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آن ها می نمایند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا عنوان نمود: با توجه به تجربه ارائه اینترنت رایگان ویژه دانش آموزان و تجزیه و تحلیل پرونده های قضائی، سودجویی کلاهبرداران از این طرح ابلاغی متصور است.

این مقام مسئول به دانشجویان هشدار داد: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار های آموزشی پلیس فتا، فریب کلاهبرداران را نخورند.

سرهنگ پاشایی توضیح داد: پلیس فتا در اقدام پیش دستانه، تخلفات این حوزه را زیر نظر دارد و در صورت رصد و مشاهده موارد مجرمانه بلافاصله با خاطیان برخورد قانونی خواهد نمود.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را با آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاهبرداری با ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری با ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید