میراث فرهنگی فارس، رتبه بالاترین رشد عملکرد را در میان کارگروه های 9 گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کسب کرد

به گزارش وبلاگ خوراکی، در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سال 97، از مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، برای کسب رتبه بالاترین رشد عملکرد درمیان کارگروه های 9 گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان درسالهای1397-1395 تقدیر شد.

میراث فرهنگی فارس، رتبه بالاترین رشد عملکرد را در میان کارگروه های 9 گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کسب کرد

به گزارش وبلاگ خوراکی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس؛ در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس، با اهدا لوح سپاس به امضای عنایت اله رحیمی استاندار فارس و ساسان تاج گردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی فارس، برای کسب رتبه بالاترین رشد عملکرد درمیان کارگروه های 9 گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان درسالهای1397-1395 تقدیر شد.

در متن این لوح آمده است :

تلاش و تلاش جنابعالی به عنوان دبیر محترم کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بازوی اجرایی ، عملیاتی و کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، تشکیل مستمر و منظم جلسات کارگروه ارسال به موقع صورتجلسات و مستندات مرتبط به دبیرخانه شواری برنامه ریزی و توسعه استان ، پیگیری مستمر و مطلوب مصوبات ، زمینه لازم را برای کسب رتبه بالاترین رشد عملکرد توسط کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری درمیان کارگروه های نه گانه شورای برنامه ریزی و توسه استان در سالهای 97-1395 به ارمغان آورده است .

بدین وسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترم دبیرخانه کارگروه، صمیمانه قدردانی و سپاس گزاری و موفقیت روز افزون شما را از خداوند متعال خواستاریم.

منبع: میراث آریا

به "میراث فرهنگی فارس، رتبه بالاترین رشد عملکرد را در میان کارگروه های 9 گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی فارس، رتبه بالاترین رشد عملکرد را در میان کارگروه های 9 گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید