لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ خوراکی، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت که شهرداری باید سناریوهای مختلفی برای اداره شهر در شیوع کرونا داشته باشد.

لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ خوراکی، الهام فخاری صبح امروز بعد از استماع گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص اقدامات اجرا شده در کنترل شیوع کرونا در تهران، ضمن تشکر از همه سازمان های معاونت خدمات شهری گفت: نیروهای خدمات شهری در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و جای سوال است که غربالگری این نیروها چگونه است و اولویت غربالگری با چه کارگرانی است.

وی با بیان این که بعضا تصمیمات و اقدامات سایر بخش ها ممکن است به قسمت خدمات شهری فشار وارد کند، گفت: فشار بعضی تصمیمات بر روی معاونت خدمات شهری است و باید بعضی حوزه ها همچون حمل و نقل و غیره تصمیماتشان متناسب و هماهنگ با ظرفیت مابقی دستگاه های شهرداری باشد.

وی با بیان این که در این شرایط بحرانی وضع بعضی تصمیمات در حوزه حمل و نقل در حالی که بدون نظر شورای اسلامی شهر تهران است، قابل توجه بوده و حتی ممکن است به طرح سوال منجر گردد، گفت: به هر حال ما تا اسفند ماه در یک فضای دیگر بودیم و براساس مبناهایی که داشتیم بودجه را جمع بندی کردیم، اما حالا در شرایط متفاوتی هستیم که آن لایحه با مبناهایی که وجود داشت، قابل اجرا نیست و ضروری است سناریوهای مختلف و رویکردهای مدیریت شهری آنالیز گردد تا بدانیم براساس چه سناریویی چه رویکردی داشته باشیم.

حسن رسولی - خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران نیز با ارائه یک تذکر آیین نامه ای به هیات رئیسه گفت: جلسه امروز شورا با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد و این در حالی است که یک ساعت و نیم از زمان جلسه گذشته است و ما بیش از 70 بار از هم تشکر کردیم واین گویا این جزو جلسات مسوولان ایرانی است که با خرج ملت دور هم جمع شوند و از هم تشکر نمایند.

وی اضافه کرد: یک بار تشکر کردن کافی است و ما باید از وقت جلسه به نحو احسن استفاده کنیم تا بهره وریمان افزایش یابد.

به گزارش وبلاگ خوراکی، ابراهیم امینی که در میانه جلسه ریاست شورا را برعهده گرفت، گفت: من حالا به جلسه آمدم و بی تقصیر هستم، اما به نظرم محسن هاشمی در نظر داشته که همه اعضا نظراتشان را بگویند؛ چرا که در این جمع هیچ عضوی بالاتر از دیگری نیست و در جلسه امروز نیز گزارش یک مسئله مهم به اسم کرونا مطرح شد و لازم بود که اعضا نظراتشان را بگویند. اما قرار بود که مختصر و مفید عنوان نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید