شاخص های ارزیابی عملکرد سرا های نوآوری به واحد های دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، در راستای ارزیابی عملکرد سرا های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تبدیل مجوز آن ها از موقت به دائم، شاخص های ارزیابی به واحد های دانشگاهی ابلاغ شده است.

شاخص های ارزیابی عملکرد سرا های نوآوری به واحد های دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ خوراکی، در راستای ارزیابی عملکرد سرا های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تبدیل مجوز آن ها از موقت به دائم، شاخص های ارزیابی به واحد های دانشگاهی ابلاغ شده است.

دهقانی فیروزآبادی معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: پس از گذشت حدود دو سال از شروع به کار سرا های نوآوری در دانشگاه و راه اندازی حدود 50 سرای نوآوری، اکنون زمان آن رسیده است که برای سرا های نوآوری که عملکرد قابل قبولی داشته¬اند، مجوز فعالیت دائم صادر شود. به همین علت عملکرد سرا های نوآوری دانشگاه با 16 شاخص در دو بخش اطلاعات کمی و کیفی و همچنین اطلاعات مالی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: در بخش اطلاعات کمی و کیفی از ساختار تشکیلاتی و ثبات مدیریت سرای نوآوری، تعداد دانشجویان جذب شده در طرح پویش اشتغال، پتانسیل سرای نوآوری به لحاظ فضای کار اشتراکی جهت برنامه شتابدهی و همکاری با شتابدهنده بیرونی، متراژ فضایی که در اختیار شرکت های مستقر و R&D شرکت ها قرار می گیرد و همچنین تعداد محصولات تولید شده در راستای ماموریت سرای نوآوری مورد بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی شرح داد: در بخش عملکرد مالی نیز، ملاک¬های ارزیابی شامل اطلاعات مالی سرای نوآوری در خصوص هزینه¬ها و درآمد ها و اندازه حمایت مالی جذب شده برون دانشگاهی سرای نوآوری خواهد بود. واحد های دارای سرای نوآوری باید تا 15 اسفند 1400 نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه atium.iau.ir اقدام نمایند.

دهقانی فیروزآبادی ابراز امیدواری کرد واحد های دانشگاهی با حمایت از سرا های نوآوری و تقویت ارکان سرا که شامل برنامه شتاب دهی و مراکز رشد می باشد زمینه توسعه و ارتقا کیفی آن ها را فراهم نمایند.

وی گفت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی است تا برنامه های فناورانه متعددی در زمینه ماموریت تخصصی سرای نوآوری در واحد های دانشگاهی برگزار شود و بستر مناسب برای ایجاد محصولات و شرکت های دانش بنیان شکل گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شاخص های ارزیابی عملکرد سرا های نوآوری به واحد های دانشگاهی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص های ارزیابی عملکرد سرا های نوآوری به واحد های دانشگاهی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید