سلطانی فر: تیم ملی در سخت ترین گروه بهترین نتیجه را گرفت

به گزارش وبلاگ خوراکی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جمع مدیران رسانه های ورزشی درباره تکمیل پروژه های ناتمام می گوید: با مدیریت و دقت بیشتر بیش از آنچه که در تکمیل پروژه ها هدف گذاری نموده بودیم به اهدافمان رسیدیم. ما در تکمیل پروژه ها بسیار پیروز عمل کردیم. هدف گذاری نموده بودیم حدود 500 پروژه را در کل کشور به بهره برداری برسانیم. چند پروژه دیگر هم در استان های دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

سلطانی فر: تیم ملی در سخت ترین گروه بهترین نتیجه را گرفت

او حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: برگزاری صحیح انتخابات فدراسیون ها در موعد مقرر به ویژه 11-10 فدراسیونی که شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شدند از دیگر برنامه ها بود. موظف بودیم به خوبی و به سرعت انتخابات را انجام دهیم ما واقعا به آن معنایی که دوستان اشاره کردند به آن معنا که شما می گویید کاندیدایی نداشتیم. شرایط انتخابات به گونه ای است که طبق قانون هر کسی که صلاحیتش مورد تایید نهاده شد در انتخابات ثبت نام می نماید. ما اگر بخواهیم دخالت کنیم نه اینکه ابزار دخالت را صددرصد داریم اما می توانیم تاثیرگذار باشیم که این کار را نمی کنیم. اگر قرار باشد من در یک انتخاباتی از مدیرکل استانم تمام قد حمایت کنم که اگر حمایت می کردم پیروز می شد این کار را نمی کنم تا این ذهنیت رفع گردد که من حتی از مدیرکلم حمایت نمی کنم تا انتخابات عادلانه برگزار گردد.

سلطانی فر در باره نامزدی بعضی افراد و حمایت او از آنها اینطور شرح می دهد: گاهی اوقات از چند جا به من زنگ می زنند که 10 دقیقه نامزدها را ببینم بعد هم آنها می گویند که با وزیر بسته ایم. در هر رشته ای به من می گویند می خواهم نامزد شوم می گویم هر جور خودت می دانی، به کسی نمی گویم نامزد نشو. دو هفته قبل یکی از نامزدها نزد من آمد و گفت 22 استان رفتم ما دخالت نمی کنیم اما اخبار را رصد می کنیم که ببینیم نامزدها چند رای دارند. این فرد گفت 22 استان رفته به او گفتم فکر می کنی چند رای داری گفت 15-14 رای. به او گفتم بعید است 4-3 رای بیشتر رای بیاوری گفت چرا گفتم هیات ها زرنگ شده اند. هر کس به آنها مراجعه می نماید می گویند به ما چیزی برسد رای می دهیم. به همه قول می دهند به او رای می دهند ا ما در آخر به هر کسی که دوست دارند رای می دهند در نهایت این نامزد یک رای هم نیاورد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه انتخابات فدراسیون ها آزاد و قانونی است، می گوید: این روند را ادامه خواهیم داد. تغییر نسل مدیران جوان بسیار مهم است که این خیلی خوب اجرا شده است. مدیران استان های ما زیر 40 سال سن دارند برای اولین بار یک خانم مدیرکل شده است. در انتخابات فدراسیون ها افرادی که 30-20 سال مانده بودند رفتند و جای خود را به جوانان دادند اکنون روسایی که انتخاب شده اند نسل جدید مدیران ورزش هستند که تحصیلات عالیه درسطوح تربیت بدنی بشمار رفته و از قهرمانان ملی محسوب می شوند. با محدودیت ها توانستیم نیازهای فدراسیون ها را تامین کنیم باید به سرعت دنبال منابع غیردولتی برویم. فعال کردن اقتصاد ورزش از دیگر برنامه های ما بود که مرکز مشارکت ها و سرمایه گذاری در ورزش تشکیل شده و فعالیت های خود را شروع نموده است.

سلطانی فر در ادامه صحبت هایش درخصوص وضعیت فوتبال کشورمان معتقد است: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در سخت ترین گروه بهترین نتیجه را گرفت. در لیگ قهرمانان آسیا دو باشگاه ما بعد از سال ها به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند که یکی از آنها تا فینال رفت. اعتقاد دارم اگر این تیم محدودیت جذب بازیکن نداشت می توانست قهرمان آسیا گردد. در جام ملت های آسیا هم ما پتانسیل قهرمانی را داشتیم مقابل ژاپن روی اشتباه فردی گل خوردیم. اگر از سد ژاپن می گذشتیم قطر را به راحتی شکست می دادیم و قهرمان می شدیم. چون شکل بازی قطر راحت تر از ژاپن است.

او اشاره ای به خصوصی شدن سرخابی ها دارد: این دو باشگاه که 50 میلیون طرفدار دارند بعد از چند سال به ثبات رسیده و وضعیت خوبی دارند. ما این دو باشگاه را سر و سامان دادیم و کوشش این است سازمان خصوصی سازی سال 98 بتواند این دو باشگاه را خصوصی کند. طرح از ما بود اما اجرای آن از طرف سازمان خصوصی سازی است. عزم و اراده این است که این دو باشگاه خصوصی شوند.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "سلطانی فر: تیم ملی در سخت ترین گروه بهترین نتیجه را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: تیم ملی در سخت ترین گروه بهترین نتیجه را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید