زمان پخش ویژه برنامه نوروزی شوتبال معین شد

به گزارش وبلاگ خوراکی، برنامه تلویزیونی شوتبال ویژه نوروز 98، اواخر اسفندماه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

زمان پخش ویژه برنامه نوروزی شوتبال معین شد

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه تلویزیونی شوتبال، در تبادل نظر با خبرنگار ، درباره روند فراوری این برنامه تلویزیونی برای نوروز اظهار کرد: با فرا رسیدن نوروز 98، برنامه ما از 25 اسفند تا سرانجام عید نوروز هر شب ساعت 20 روی آنتن خواهد رفت.

وی در ادامه درباره بازخورد مثبت مخاطبان بیان نمود: تا امشب حدود 8 قسمت از برنامه گذشته است. خوشبختانه نسبت به حضور مهمانان بازخورد مثبت و خوبی از مخاطبان گرفتیم. برنامه شوتبال در فضای مجازی و خبرگزاری ها دیده شده است و تاحدودی همه با روند اجرایی برنامه ما آشنا هستند.

مومن نژاد در مورد تغییرات این برنامه تلویزیونی برای نوروز 98، گفت: چون برنامه ما یک مسابقه ورزشی است، نمی توانیم ساختار و فرم آن را تغییر دهیم؛ اما به فراخور ایام نوروز و شروع فصل بهار، دکوری با سبک و سیاق بهاری و عیدانه روی آنتن خواهیم برد و از آدینه ضبط برنامه نوروزی شوتبال را شروع خواهیم کرد.

لازم به ذکر است؛ برنامه شوتبال که یک مسابقه متفاوت است با اجرای امیرحسین رستمی هنرمند سینما و تلویزیون، مدتی است روی آنتن شبکه نسیم می رود. در این برنامه ورزشکاران، هنرمندان و مردم به مسابقه می پردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زمان پخش ویژه برنامه نوروزی شوتبال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پخش ویژه برنامه نوروزی شوتبال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید