رئیس جمهور آمریکا به سر کارش بازگشت

به گزارش وبلاگ خوراکی، تهران (پانا) - سخنگوی کاخ سفید اعلام نمود که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، پس از انجام آزمایش کولونوسکوپی، فعالیتش به عنوان رئیس جمهور این کشور را از سرگرفته است.

رئیس جمهور آمریکا به سر کارش بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید خاطرنشان کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از طی مراحل آزمایش های پزشکی اش، به فعالیت عادی خود به عنوان رئیس جمهور این کشور بازگشت.

وی در این باره با انتشار پیامی توییتری، نوشت: رئیس جمهور ایالات متحده حدود ساعت 11:35 صبح امروز (به وقت محلی) با معاون رئیس جمهور و رئیس کارکنان کاخ سفید صحبت کرد. رئیس جمهور روحیه خوبی دارد و در این زمان به وظایف خود بازگشته است.

کمی پیشتر جن ساکی اعلام نموده بود که بایدن برای مدت کوتاهی که تحت بیهوشی در جریان معاینات پزشکی آینده قرار می گیرد، وظایف و اختیارات ریاست جمهوری را به معاون خود کاملا هریس واگذار می نماید.

وی در ادامه افزوده بود که رئیس جمهور ایالات متحده برای انجام آزمایش کولونوسکوپی معمولی، به داروی بیهوشی احتیاج دارد و گفته بود که بایدن صبح امروز آدینه (به وقت محلی) برای انجام یک معاینه جسمانی معمول به مرکز درمانی والتر رید خواهد رفت.

خبر فوق در حالی منتشر شده است که جو بایدن که پیرترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است، روز شنبه 79 ساله می گردد.

پیشتر ماجرای خروج باد روده وی در حضور خاندان سلطنتی انگلیس، وی را به صدر اخبار رسانه ها منتقل نموده بود. بعلاوه گاف های متداول وی هنگام سخنرانی های متعدد، این شائبه را ایجاد نموده است که وی صلاحیت لازم برای سِمت ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رئیس جمهور آمریکا به سر کارش بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور آمریکا به سر کارش بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید