دبیر فدراسیون شنا: 5 شانس کسب سهمیه المپیک داریم

به گزارش وبلاگ خوراکی، حمید اسکندریون گفت: 5 شانس کسب سهمیه المپیک داریم و منتظریم تا فینا تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را اعلام کند.

دبیر فدراسیون شنا: 5 شانس کسب سهمیه المپیک داریم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و همچنین رییس کمیته شنای این فدراسیون در گفت و گو با وبلاگ خوراکی، در مورد آغاز لیگ شنا اظهار کرد: مسابقات لیگ شنا پنج شنبه و آدینه 21 و 22 اسفند انجام خواهد شد. در حال حاضر 5 یا 6 تیم اعلام آمادگی نموده اند و اگر شرایط و پروتکل های بهداشتی اجازه دهد این مسابقات را آخر هفته در تهران برگزار خواهیم کرد.

اسکندریون در ادامه گفت: تیم ها 2 روز قبل از آغاز مسابقات باید در قرنطینه باشند و در این مدت تست PCR بدهند. اگر مسئله ای نباشد و تست ها منفی گردد مسابقات را برگزار خواهیم کرد. عوامل اجرایی و مربیان و داوران نیز باید تست بدهند. مسابقات با رعایت کامل مسائل بهداشتی انجام خواهد شد. مهمترین موضوع از نظر ما حفظ سلامتی ورزشکاران است که نمی گذاریم به مخاطره بیفتد.

رییس کمیته شنا در ادامه در مورد شرایط ملی پوشان شنا گفت: ملی پوشان در حال تمرین هستند. ما منتظر هستیم تا فینا تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را اعلام کند تا ما هم در آن مسابقات شرکت کنیم. در حال حاضر 5 ملی پوش داریم که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند. بنیامین قره حسنلو، مهدی انصاری، متین بالسینی، سینا غلامپور و علیرضا یاوری از شانس های کسب سهمیه المپیک توکیو هستند.

وی گفت: در حال حاضر سینا غلامپور در مشهد و علیرضا یاوری در اصفهان و سه شناگر دیگر در تهران تمرین می نمایند. امیدواریم اردوهای باکیفیتی برای این ملی پوشان داشته باشیم تا به محض اینکه فدراسیون جهانی شنا لیست مسابقات انتخابی را گفت آنها را به مسابقات اعزام کنیم. امیدواریم آنها بتوانند سهمیه المپیک کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دبیر فدراسیون شنا: 5 شانس کسب سهمیه المپیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون شنا: 5 شانس کسب سهمیه المپیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید