ماموریت تاثیرگذار برای گل محمدی، پرسپولیس در اندیشه برد یازدهم

به گزارش وبلاگ خوراکی، تیم فوتبال پرسپولیس تن به تساوی یک - یک مقابل پدیده در مشهد داد تا با 38 امتیاز موقتاً در صدر جدول قرار بگیرد.

ماموریت تاثیرگذار برای گل محمدی، پرسپولیس در اندیشه برد یازدهم

سرخ ها در حالی یک امتیاز بازی خارج از خانه را به دست آوردند که پنج موقعیت مسلم گلزنی را توسط مهدی عبدی، شهریار مغانلو و احمد نورالهی رااز دست دادند و تنها یک بار روی شوت میلاد سرلک به گل رسیدند.

حامد لک نیز دهمین گل تیمش را در لیگ برتر فصل جاری از امین قاسمی نژاد دریافت کرد تا نتواند کلین شیت دیگری را به اسم خود ثبت کند.

شاگردان یحیی گل محمدی برای ماندن در رتبه نخست جدول باید منتظر نتیجه بازی روز دوشنبه سپاهان اصفهان با سایپا تهران باشند تا در صورت شکست زردپوشان در صدر بمانند.

پرسپولیس که مقابل پدیده مشهد نزدیک به 64 درصد از مالکیت توپ را بر عهده داشت نتوانست یازدهمین برد خود را در مشهد به دست بیاورد تا حالا منتظر کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران در بازی هفته بیستم از بیستمین دوره لیگ برتر باشد.

تعداد گل های خورده پرسپولیس در حالی دو رقمی شد که این تیم برای دفاع از چهار قهرمانی متوالی خود به سه امتیاز حساس بازی با پدیده احتیاج ویژه داشت تا با آسودگی خیال بیشتری به فکر بازی های بعدی خود باشد.

قطعاً یحیی گل محمدی در قامت سرمربی سرخپوشان پایتخت دوست ندارد تیمش در آستانه آغاز بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا با استرس ناشی از فاصله با صدر جدول روبرو گردد.

بنابراین باید یازده بازیکن اصلی خود را برای ملاقات با نساجی مازندران به درستی انتخاب کند تا به برد یازدهم در لیگ برتر قبل از آغاز بازی های آسیایی برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18:50 روز پنجشنبه هفته جاری میزبان نساجی مازندران در استادیوم آزادی است. این تیم سپس راهی کشور هند می گردد تا بازی های خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را بطور متمرکز برگزار کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ماموریت تاثیرگذار برای گل محمدی، پرسپولیس در اندیشه برد یازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت تاثیرگذار برای گل محمدی، پرسپولیس در اندیشه برد یازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید