خبرنگاران 6 طرح ارتباطات، فناوری اطلاعات و مخابرات در گتوند افتتاح شدند

به گزارش وبلاگ خوراکی، دزفول-خبرنگاران- 6 طرح ارتباطات، فناوری اطلاعات و مخابرات در شهرستان گتوند روز آدینه طی آیینی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

خبرنگاران 6 طرح ارتباطات، فناوری اطلاعات و مخابرات در گتوند افتتاح شدند

به گزارش وبلاگ خوراکی مدیرمخابرات منطقه خوزستان در این آیین به طرح های اجرا شده در مناطق مختلف شهرستان گتوند اشاره نمود و گفت: این طرحها برای تقویت زیر ساخت های مخابرات روستایی و شهری گتوند افتتاح شدند.

رحیم فلاح زاده اضافه کرد:این طرح ها با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد و 424 میلیون ریال از اعتبارات شرکت مخابرات ایران اجرا شدند.

فرماندار شهرستان گتوند نیز در این آیین ضمن قدردانی از اجرای این طرح ها گفت: برطرف مسائل اینترنتی در مناطق مختلف شهرستان ضروری بوده و با توجه به شرایط بحرانی کرونا و اینترنتی بودن بعضی از مشاغل احتیاج است این مسائل هر چه سریعتر برطرف شوند.

عبدالرضا احسانی نیا اضافه کرد: تخصیص اعتبار برای طرحهای یاد شده قابل توجه بوده که در بخش مخابراتی هزینه شده و این زحمات و خدمات قابل تقدیر است.

وی ادامه داد:فرسوده بودن مخابرات شهرهای گتوند، ترکالکی، جنت مکان و مسائل اینترنت روستاهای کوشکک و شهید محمدی نیز از مطالبات این مناطق است که امید است مخابرات جهت برطرف این مسائل نیز همکاری و پشتیبانی نماید.

احسانی نیا در سرانجام با اشاره به مشکل اینترنت در شرکت لاستیک خوزستان اضافه کرد:با توجه به اینکه حدود 400 نیرو در این شرکت شاغل هستند در راستای خدمت به این نیروها، برطرف مشکل اینترنت در این شرکت ضرورت دارد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان نیز در این آیین گفت: امروز طرح های ارتباطی و فناوری اطلاعات در زمینه توسعه پوشش تلفن همراه، اینترنت همراه، اتصال 110 مدرسه شهرستان گتوند به شبکه ملی اطلاعات و سایر پروژه ها در زمینه توسعه زیرساخت ها در این شهرستان افتتاح شدند.

علی صالح نساج اضافه کرد: امید است با اجرای این طرح ها دسترسی مردم در شهرها و روستاها به اینترنت بیشترگردد و شاهد توسعه کسب و کارهای حوزه مجازی و ارتباطی در شهرستان گتوند باشیم.

نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از وزارت ارتباطات و مجموعه مخابرات استان و شهرستان، فرماندار گتوند، و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای این طرح ها گفت:برای دولت الکترونیک اجرای این زیرساخت ها ضرورت دارد که با توجه به وعده دولت، در حال انجام شدن است.

سهراب گیلانی اضافه کرد:به رغم کمبود اعتبارات، اقدامات مخابراتی خوبی در شهرستان گتوند انجام شده است و برطرف دیگر مسائل به ویژه مناطق کمتر برخوردار نیز در دست اجرا است.

وی به اقدامات مخابرات در صالح شهر گتوند اشاره نمود و ادامه داد:سیستم مخابرات این شهر به علت فرسوده بودن و دیگر مسائل به صورت کامل جمع آوری و نوسازی شد که از مجموعه مخابرات استان خوزستان و شهرستان گتوند تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در سرانجام گفت: امید است در اسفند ماه سال جاری و یا فروردین ماه سال آینده جشن برطرف مسائل مخابراتی در مناطق مختلف شهرستان گتوند گرفته گردد.

شهرستان گتوند در شمال خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز 45روستا است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6 طرح ارتباطات، فناوری اطلاعات و مخابرات در گتوند افتتاح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 طرح ارتباطات، فناوری اطلاعات و مخابرات در گتوند افتتاح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید