خبرنگاران پیغام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

به گزارش وبلاگ خوراکی، اهواز-خبرنگاران- استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را به مردم خوزستان تبریک و شادباش گفت.

خبرنگاران پیغام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

به گزارش آدینه وبلاگ خوراکی غلامرضا شریعتی در این پیغام خطاب به مردم شریف و شهید پرور خوزستان اعلام کرد: بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خداوند متعال در عالم هستی است که می توان با دقت و توجه در زیبایی های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.

وی گفت: بهار در سال 99با جوشش چشمه های رحمت الهی ، جلوه های بی بدیلی در طبیعت خوزستان خلق کرده است اما سال جاری با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا باید با ماندن در خانه و پرهیز از سفر و دید و بازدیدهای نوروزی ، از این تهدید و بحران به سلامت عبور کنیم و بهارهای آینده را در کنار خانواده و عزیزان خود به خوبی و خوشی سپری کنیم .

استاندار خوزستان ادامه داد: ما خوزستانی ها بدرستی به مهمان نوازی و عزیز دانستن مهمان معروف هستیم و اتفاقا به دلیل همین ویژگی از همین جا اعلام می کنم خوزستان در ایام نوروز نمی تواند پذیرای مهمانان نوروزی باشد و هیچ هتل ،مسافرخانه و مهمانسرایی حق پذیرش مهمان را ندارد.

وی گفت: هم استانی های شکیبا ، ما برای مهار ویروس کرونا باید تصمیمات سخت بگیریم ، اطمینان دارم که بیشتر قریب به اتفاق مردم ما به توصیه ها و الزامات بهداشتی درمانی پایبند هستند اما همین جا صریح بگویم که با هماهنگی دادگستری با تمام اشخاصی که مانع اجرای دستورات بهداشتی شوند و یا حتی در اثر غفلت باعث انتشار بیماری شوند مطابق قانون برخورد می گردد.

استاندار خوزستان گفت: با همکاری شما و مسوولان امر و عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه امید است بر این ویروس غلبه کنیم ، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پزشکان ,پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم خداوند متعال پذیرای از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان باشد .

وی در ادامه این پیغام اضافه نمود: اینجانب ضمن تبریک حلول سال 1399 هجری خورشیدی ، سالی توام با بهروزی و توفیق، از درگاه ایزد منان برای همگان خواستارم و امید آن دارم که سلامتی سین اصلی سفره سال جاری خانواده ها باشد .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیغام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیغام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید