جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی اطلاع داد و گفت: این جشنواره در 27 آذرماه با حضور حدود 300 نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می گردد.

جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می گردد

سرهنگ دوم عباس خسروی، امروز شنبه 23 آذر در نشست خبری با بیان اینکه علم و فناوری یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: در هفته پژوهش 30 برنامه به صورت مشترک در رده های مختلف نیروهای مسلح خراسان جنوبی و همچنین 184 برنامه در بخش های مختلف نیروهای مسلح استان برگزار می گردد.

رئیس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت: برگزاری مسابقه تجربه نگاری ویژه افرادی که در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی و یا فرهنگی تجربیات ارزشمندی دارند از جمله این برنامه هاست.

به گزارش وبلاگ خوراکی، خسروی ادامه داد: ملاقات با خانواده شهدایی که در عرصه پژوهش فعالیت هایی داشته اند، تقدیر از سربازان دانش پژوه و برگزاری مسابقه اندیشه ورزی با موضوع حل مسائل هر رده از جمله برنامه هاست.

وی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی اطلاع داد و گفت: این برنامه در 27 آذرماه با حضور حدود 300 نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می گردد.

معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اعلام کرد: در کنار این جشنواره، نمایشگاه توانمندی های نخبگان علمی نیروهای مسلح برپا خواهد شد و در حاشیه این جشنواره از هشت کتاب رونمایی خواهد شد.

خسروی توضیح داد: در حال حاضر در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی 11 احتیاج پژوهشی در موضوعات مختلف مورد احتیاج را احصاء نموده و چهار پژوهش را نیز در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه در امسال سه پایانه نامه برگزیده مورد حمایت اقتصادی قرار گرفته است، یادآور شد: ترویج فرهنگ علم و پژوهش و ایجاد انگیزه در بین نخبگان علمی نیروهای مسلح از جمله اهداف برنامه های هفته پژوهش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید