توزیع 2365 چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا به امروز 2365 چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت توزیع شده است.

توزیع 2365 چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ خوراکی، افزود: همچنین تعداد 1113 بسته مواد غذایی 72 ساعته بین زلزله زدگان شهرستان دنا توزیع شد.

وی شرح داد: 184 عدد هیتر برقی، 70 تخته موکت و 200 تخته پتو نیز تا به امروز بین آسیب دیدگان زلزله سی سخت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همچنان امدادرسانی به مناطق زلزله زده ادامه دارد، اظهار کرد: اگر مردم احساس می کنند که امدادرسانی با تأخیر انجام می گیرد ناشی از تجمعاتی است که در خیابان ها و یا جلوی هلال احمر وجود دارد و فعالیت ها را کند می کند.

جهانبین تاکید کرد: با این حال در زمینه توزیع اقلام امدادی به مردم آسیب دیده مسئله ای نداریم و پشتیبانی از طریق سازمان امداد و نجات و استان ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم در مناطق زلزله زده و مراکز امدادرسان تجمع نکنند تا فرایند امدادرسانی به بهتر انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسانی هم که قصد دارند بسته های مواد غذایی و اقلام امدادی در اختیار مردم قرار دهند با هماهنگی با جمعیت هلال احمر باشد تا کمک ها به درستی در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

جهانبین شرح داد: بحث اسکان اضطراری وظیفه جمعیت هلال احمر است که از ساعات ابتدایی زلزله در سی سخت نسبت به برپایی اردوگاه اضطراری اقدام کردیم اما از آن استقبال نشد که دلیل آن بیماری کروناویروس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اسکان در کانکس وظیفه دیگر دستگاه های عضو ستاد بحران است که آن ها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع 2365 چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 2365 چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید