بیمه سلامت عملکرد خوبی در جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان دارد

به گزارش وبلاگ خوراکی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان اظهار کرد: بیمه سلامت خدمات شایسته و عملکرد خوبی درجهت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مردم را دارد.

بیمه سلامت عملکرد خوبی در جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان دارد

زینی وند گفت: در مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران و بیمه سلامت استان کارهای خوبی درخور شأن مردم در حال اجرا می باشد و بیمه سلامت استان یکی از دستگاههای خوب در استان می باشد که توانسته در سال 98 رتبه برتر از جشنواره شهید رجایی را کسب نماید.

وی اضافه کرد: هر اداره ای که مدیر لایق ،شایسته و بادانش داشته باشد کارها را به خوبی به پیش می برد و خدمات هم در جهت خدمت به مردم و تسهیل خدمات به مردم پیشرفت خوبی خواهند داشت.

وی توضیح داد: دولت کارهای خوبی در حوزه خدمات الکترونیک ارائه کرده و دولت الکترونیک یک انقلابی در نظام اداری ایجاد نموده است که نمونه آن بحث الکترونیکی کردن خدمات بیمه سلامت است که تا به امروز پیشرفت خوبی داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان بیان نمود: اگر طرح تحول در کشور اجرا نمی شد مردم هم دچار هزینه های کمرشکن بودند ولی با اجرای این طرح و کاهش هزینه های درمانی اکنون مردم آرامش خاطر پیدا کرده اند.

زینی وند در انتها گفت: اگر دهک بندی به صورت شفاف صورت پذیرد می تواند مسائل بیمه شدگان را کاهش دهدکه می طلبد وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی نگاه ویژه ای به دهک بندی داشته باشد.

دراین ملاقات مدیر کل بیمه سلامت استان نیز به ارائه گزارشی از فعالیتهای بیمه سلامت در استان پرداخت و گفت: اولویت دولت، سلامت و خدمت به مردم و تسریع وتسهیل امورات سلامت مردم می باشد.

عباسی گفت: بیش از یک میلیون و 889 هزار و 657 نفر در استان در پنج صندوق کارکنان دولت ، سایر اقشار، روستاییان و عشایر، بیمه سلامت همگانی و ایرانیان و مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند و از خدمات نظام سلامت در مراکز درمانی بهره مند می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به برنامه ارزیابی وسع در استان پرداخت و اضافه کرد :با توجه به دهک بندی بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی وروستائیان وعشایر عزیز و پیگیری اجرا شده در شرایط کرونا نیازمند به یاری بیشتر جهت تمدید دفاتر این بیمه شدگان عزیز می باشدکه بیمه شدگان مشکل پرداخت حق سرانه بیمه را نداشته باشند.

وی اظهارکرد:هزینه بیماران بستری کرونایی چنانچه شش روز در بخش بستری باشند بین 5 الی 6 میلیون تومان باید بپردازند که بیمه سلامت 90 درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می کند.

عباسی اعلام کرد: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک یکی از اولویت های مهم سازمان بیمه سلامت می باشد که بیمه شدگان می توانند با کد ملی تمامی خدمات را در مطب پزشکان، داروخانه ها، رادیولوژی و سونوگرافی دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیمه سلامت عملکرد خوبی در جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه سلامت عملکرد خوبی در جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید