اکنون می توانید با همه ایموجی ها به پیغام های واتساپ واکنش نشان دهید

به گزارش وبلاگ خوراکی، تقریبا زمان زیادی طول کشید تا واتساپ بتواند ارسال واکنش به وسیله ایموجی را پیاده سازی کند. این پیغام رسان اخیرا توانست این قابلیت را برای تمام کاربران دنیا منتشر کند. با این حال هنوز یک مشکل وجود داشت، کاربران فقط شش گزینه از پیش مشخص شده برای انتخاب ایموجی داشتند.

اکنون می توانید با همه ایموجی ها به پیغام های واتساپ واکنش نشان دهید

به گزارش وبلاگ خوراکی، این شش ایموجی در ابتدا به لایک، عشق، خنده، متعجب، غمگین و ممنونم محدود می شد. اکنون پس از دو ماه کاربران واتساپ می توانند به جای انتخاب شش ایموجی، از هر ایموجی دلخواهی برای ارسال واکنش بر روی پیغام های واتساپ استفاده نمایند.

اخیرا مارک زاکربرگ در پست تازه خود از بروزرسانی این ویژگی خبر داده و بعضی از ایموجی های مورد علاقه خود از جمله چهره ربات، سیب زمینی سرخ نموده، مرد موج سوار، عینک آفتابی، نماد 100 درصد و برآمدگی مشت را برای این ویژگی به اشتراک گذاشته است.

برای نشان دادن واکنش بر روی پیغام های واتساپ با استفاده از ایموجی، کافی است بر روی پیغام موردنظر به مدت طولانی نگه داشته و دکمه + را فشار دهید. پس از آن انتخابگر ایموجی ها را مشاهده خواهید کرد و می توانید هر ایموجی دلخواهی را برای واکنش نشان دادن به پیغام ها انتخاب کنید. ویژگی تازه واتساپ اکنون فعال است، اما ممکن است چند روز طول بکشید تا در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

منبع: gadgets360

منبع: فرارو

به "اکنون می توانید با همه ایموجی ها به پیغام های واتساپ واکنش نشان دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون می توانید با همه ایموجی ها به پیغام های واتساپ واکنش نشان دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید