در سفر به دنیای هری پاتر چه خواهد گذشت

به گزارش وبلاگ خوراکی، اگر شما هم به کتاب علاقه دارید و کودکی و نوجوانی خود را در انتظار جغدی گذرانده اید تا نامه قبولی شما در مدرسه جادوگری هاگوارتز بیاورد، قادر به درک دنیای فانتزی جی.کی.رولینگ هستید. این رویا اکنون در یونیورسال اورلاندو به حقیقت پیوسته است و در سال 2010، دنیای جادوگری هری پاتر افتتاح شد. این پارک دنیای جادو و هری پاتر را با جزئیات و ظرافت طراحی نموده و ساخته تا هواداران این داستان بتوانند در دنیای تخیلات خود قدم بگذارند. آنها می توانند در خیابان های دهکده هاگزمید و تالارهای هاگوارتز قدم بزنند. در سال 2014 جاذبه های دیگری چون کوچه دیاگون در سمت دیگر این پارک اضافه شد و از طریق قطار سریع السیر هاگوارتز می توان به آن نقطه رسید. خریدبلیط هواپیما

در سفر به دنیای هری پاتر چه خواهد گذشت

از دیگر جاذبه های این دنیای جادویی که به هواداران هری پاتر هیجان خاصی می بخشد این است که آنها می توانند غذاهایی را که کاراکترهای مورد علاقه شان در کتاب و فیلم می خوردند امتحان نمایند. یونیورسال با یاری جی.کی.رولینگ توانست بیشتر غذاها و نوشیدنی هایی که در کتاب گفته شده بود تهیه کند. نوشیدنی های کره ای، آب کدو حلوایی، شکلات های قورباغه ای و کیک های پاتیلی از جمله این خوراکی های محبوب هستند. در ادامه می توانید ببینید در دنیای جادویی هری پاتر چه کارهایی را در کجا انجام دهید. با مجله وبلاگ خوراکی همراه باشید.

غذاهای دنیای جادویی هری پاتر را در کجا می توان خورد؟

همانطور که رستوران پاتیل درزدار برای هری دریچه ای برای ورود به دنیای جادو بود، اجازه دهید با یک صبحانه خوشمزه، برای شما هم آغازگر سفرتان باشد. این رستوران در کوچه دیاگون واقع شده است و صبحانه، ناهار و شام در یک محیط گرم و صمیمی برای شما سرو خواهد شد. منوی این رستوران شامل برگر، پای، ماهی و … است. رستوران پاتیل درزدار که از 8 صبح باز است، برترین صبحانه ی انگلیسی ای می باشد که ممکن است خورده باشید را برایتان سرو می نماید.

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید برای غذا خوردن به آنجا سر بزنید، رستوران سه دسته جارو، واقع در دهکده هاگزمید است. این رستوران مانند پاتیل درزدار هم غذاهای خوشمزه و کلاسیک انگلیسی که مورد علاقه هری، رون و هرماینی بود را سرو می نماید. به علاوه غذاهای دیگری چون مرغ، دنده، سیب زمینی کبابی را هم در منوی خود قرار داده است. در هر دوی این رستوران ها می توانید نوشیدنی ای غیر الکلی مانند آب کدوحلوایی و نوشیدنی کره ای را سفارش دهید.

شیرینی فروشی هانی دوکس

شیرینی فروشی هانی دوکس می تواند یک مکان رویایی برای دوست داران شکلات باشد. مکانی که می توانید در آن شکلات ها و شیرینی هایی که در زمان خواندن کتاب های هری پاتر درباره شان می خواندید و همواره دوست داشتید امتحان کنید را خریداری کنید. شکلات های غورباقه ای، دانه های برتی بات که همه نوع مزه ای داشتند، شکلات های فاج و شربت های لیمویی از این دسته خوراکی ها هستند. این شکلات های خوشمزه سوغاتی های جالبی خواهند شد.

مغازه شوخی فِرِد و جورج

مغازه شوخی که به وسیله دوقلوهای ویزلی افتتاح شد هم یکی از مکان هایی است که می توانید از آن تماشا کنید. انواع لوازم شوخی که در کتاب درباره آن خواندید یا در فیلم نمونه های آن را دیدید، در این مغازه یافت می شوند. شاید بتوانید قبل از بیرون رفتن از این مغازه بامزه، کمی آب نبات خون دماغ، معجون عشق یا گوش های توسعه پذیر معروف فرد و جورج را خریداری کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "در سفر به دنیای هری پاتر چه خواهد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به دنیای هری پاتر چه خواهد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید